Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

قدیمی ترین بانک ایرانی برای توسعه فرهنگ سرمایه گذاری و جذب مردم به سمت بازار سرمایه ، در شعب منتخب خود خدمات بازار سرمایه ارائه خواهد داد.

اقدام قابل تقدیر بانک سپه برای توسعه فرهنگ سرمایه گذاری در بورس/ ۶٠ شعبه به ارائه خدمات بازار سرمایه تجهیز شدند

سید ابراهیم عنایت مدیرعامل کارگزاری بانک سپه که در حاشیه برگزاری «کیش اینوکس» پنجم با خبرنگار بورس24 سخن می گفت ، درباره طرح جدید کارگزاری بانک سپه برای تجهیز شعب منتخب این بانک به خدمات کارگزاری توضیح داد: برخی شعب بانک از اواسط اردیبهشت سال جاری همزمان با سالروز تاسیس بانک سپه برای ارائه خدمات بازار سرمایه عملیاتی شده اند.در ابتدا ارائه خدمات بورس با پنج شعبه منتخب در شهرهای مشهد ، رشت ، کرمانشاه ، بندر عباس و بیرجند آغاز شد و در حال حاضر امکان ارائه خدمات بازار سرمایه در بیش از ۶۰ شعبه بانک مهیا شده است و تعداد شعب ارائه کننده این خدمات تا پایان سال به ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور افزایش خواهد یافت.

این کارگزار بورس با بیان این که این امکان وجود دارد که در تمامی شعب بانک سپه خدمات بورس ارائه شود ، اذعان داشت : خدمات قابل ارائه در شعب منتخب بانک سپه عبارتند از اخذ کد بورسی، اخذ نام کاربری و رمز عبور برای انجام معاملات آنلاین و اینترنتی و انجام معاملات است.

عنایت در برابر این سوال که آیا خدمات بورس توسط باجه خاصی در شعب بانک ارائه می شود ، تاکید کرد : باجه خاصی در شعب بانک سپه تعریف نشده ، بلکه پرسنل شعب منتخب و متصدیان عملیات بانکی همزمان با ارائه خدمات بانکی برای انجام امور بازار سرمایه نیز آموزش دیده اند و خدمات مورد نظر را ارائه خواهند داد.

وی افزود : با توجه به گستردگی شعب بانک سپه در سراسر ایران تمامی مردم و شرکت ها می توانند به نزدیکترین شعبه بانک سپه مراجعه نمایند و از این خدمات بهره مند شوند.

او هدف از این اقدام را توسعه فرهنگ سرمایه گذاری در بازار سهام و تسهیل دسترسی مردم به خدمات حضور در این بازار عنوان کرد.

گفتنی است ، سرمایه گذاران متقاضی استفاده از خدمات بورسی می توانند جهت آگاهی از شعب ارائه دهنده این خدمات به نشانی اینترنتی Www.sepahbourse.com مراجعه نمایند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24