به گزارش کدال نگر بورس ٢۴ شرکت ذوب آهن در ۶ ماهه منتهی به شهریور ٩٧ برای هر سهم ٧۵ ریال سود محقق کرد. ذوب در مدت مشابه سال قبل ٣۶ ریال زیان برای هر سهم شناسایی کرده بود. علت اصلی تبدیل زیاان شرکت به سود در ۶ ماهه سال ٩٧، را می توان در رشد ۵١ درصدی درآمدهای عملیاتی و ٢،۴۶١ درصدی سایر درآمدهای عملیاتی جست و جو نمود.
منبع خبر: سازمان اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24





.jpg)










نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.