Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

قیمت واقعی دلار در بازار آزاد حدود ٨ هزار تومان است! دلارهای خانگی به میزان قابل توجهی وجود دارد نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تقویت ارزش پول ملی، افزود: با توجه به دلایل اقتصادی قیمت واقعی دلار در بازار آزاد حدود ٨ هزار تومان است. بنابراین قیمت ها در بازار باید کاهش یابد و در نرخ منطقی ثبات ایجاد شود...

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس: سوداگران مایل به ایجاد ثبات در بازار ارز نیستند

بورس24 : عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در برابر واقعی شدن نرخ دلار مقاومت وجود دارد، گفت: با تدبیر مناسب می توان از ظرفیت دلارهای خانگی در بخش تولید استفاده کرد.

معصومه آقاپور علیشاهی،در گفت وگویی درباره کاهش قیمت دلار گفت: در حال حاضر مقاومت های در برابر منطقی شدن قیمت دلار در بازار وجود دارد که از توجیه اقتصادی برخوردار نیست.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،ادامه داد: مقاومت داخلی و خارجی در برابرکاهش قیمت دلار وجود دارد. چرا که سوداگران داخلی و خارجی که در تلاطم های ارزی نقش داشته اند، مایل به ایجاد ثبات در بازار نیستند.

قیمت واقعی دلار در بازار آزاد حدود 8 هزار تومان است

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم تقویت ارزش پول ملیافزود:با توجه به دلایل اقتصادی قیمت واقعی دلار در بازار آزاد حدود 8 هزار تومان است. بنابراین قیمت ها در بازار باید کاهش یابد و در نرخ منطقی ثبات ایجاد شود.

نقش تصویب لوایح چهارگانه مرتبط باFATFدر بازار ارز

آقاپور علیشاهی در ادامه گفت و گوی خود با بیان اینکه برخی از صرافی ها در برابر واقعی شدن نرخ دلار مقاومت می کنند، تصریح کرد: با توجه به اجرای تعهدات برجام از سوی جمهوری اسلامی ایران و ادامه مذاکرات با گروه 4+1 و همچنین تصویب لوایح چهارگانه مرتبط باFATF پیش بینی می شود، برقراری ارتباطات بانکی با کشورهای اروپایی بتواند شرایط مبادلات ارزی را تسهیل کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دلارهای خانگی قابل توجهی وجود دارد که با طراحی و تدبیر مناسب می توان از این ظرفیت در بخش تولید استفاده کرد و با انجام این مهم به اشتغال زایی کمک کرد.

منبع: خانه ملت

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24