Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با ساز و کار جدید اروپا، بازرگانان می توانند، با ایران تجارت کنند وزیران خارجه و دارایی آلمان، انگلیس و فرانسه به همراه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای مشترک با اشاره به پیشرفت چشمگیر ساز و کار مالی ویژه اتحادیه اروپا برای ایران گفتند: ما برای تکمیل این سامانه عزمی راسخ و مشترک داریم...

بیانیه اتحادیه اروپا: برای تکمیل ساز و کار مالی برای ایران عزمی راسخ داریم

بورس24 : وزیران خارجه و دارایی آلمان، انگلیس و فرانسه به همراه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای مشترک با اشاره به پیشرفت چشمگیر سازوکار مالی ویژه اتحادیه اروپا برای ایران گفتند: ما برای تکمیل این سامانه عزمی راسخ و مشترک داریم. 

وزیران خارجه آلمان، انگلیس و فرانسه پس از اعلان کاخ سفید پیرامون دور دوم تحریم های واشنگتن علیه ایران، بیانیه ای درباره سازوکار مالی ویژه این اتحادیه در حمایت از ایران دادند.

در این بیانیه با اشاره به پیشرفت چشمگیر سازوکار مالی ویژه اتحادیه اروپا برای ایران، آمده است: «به عنوان طرف‌های برجام، ما به کار روی حفاظت از کانال‌های مالی میان خود و ایران و حفظ صادرات نفت و گاز این کشور، متعهدیم. ما در این امور، همچون دیگر امور، با روسیه، چین که دیگر طرف‌های برجام هستند و با کشورهای ثالثی که به حمایت از برجام علاقه‌مند هستند، همکاری می‌کنیم. این تلاش‌ها در هفته‌های اخیر شدت یافته؛ علی‌الخصوص تلاش‌های مرتبط با ایجاد زمینه لازم برای اجرایی شدن ابتکار عمل اروپا در خصوص ایجاد ساز و کار ویژه که ایجاد آن در دست اقدام است. این ساز و کار، امکان ادامه تعلیق تحریم‌های ایران و ادامه کار بازرگانان اروپایی در زمینه تجارت مشروع با ایرانیان را ممکن خواهد ساخت.»

منبع: انتخاب 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24