Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فرهنگ ساکی مدیر عامل پاکسان درباره عملکرد سال جاری و برنامه سال آتی شرکت به بورس ٢۴ گفت: عملکرد سال جاری شرکت شرایط بسیار مطلوبی را تجربه می کند و عواملی از جمله کنترل هزینه، تامین به موقع مواد اولیه، استراتژی های تولید و فروش حاکم بر شرکت و افزایش نرخ محصولات همگی دست به دست هم دادند تا در ١٠ ماهه اخیر روند سودآوری شرکت در شرایط مطلوبی قرار داشته باشد...

رشد همه متغیرهای بنیادی در پاکسان / فروش روزانه شرکت به ۵٠٠ تن شوینده رسید!!

بورس24 : صنعت شوینده یکی از صنایع حاضر در بازار سرمایه است که تغییرات قیمت ارز و افزایش تقاضا برای خرید این محصولات شرایط بسیار ایده آلی برای این شرکت ها ایجاد کرده است.

یکی از شرکت های پیشتاز این گروه پاکسان است که با توجه به گزارش های منتشر شده تولید و فروش این شوینده ، می توان انتظار داشت سود پایان دوره این شرکت با رشد چشمگیری روبرو شود.

در حال حاضر پاکسان در گزارش نه ماهه به ازای هر سهم 42 تومان سود شناسایی کرده است ، در گزارش منتشر شده ده ماهه شرکت نیز درآمد ناشی از فروش به 360 میلیارد تومان افزایش داشته است که گزارشات منتشر شده حکایت از روند صعودی در عملکرد و سودآوری شرکت دارد.

فرهنگ ساکی مدیر عامل پاکسان درباره عملکرد سال جاری و برنامه سال آتی شرکت به بورس24 گفت: عملکرد سال جاری شرکت شرایط بسیار مطلوبی را تجربه می کند و عواملی از جمله کنترل هزینه، تامین به موقع مواد اولیه، استراتژی های تولید و فروش حاکم بر شرکت و افزایش نرخ محصولات همگی دست به دست هم دادند تا در 10 ماهه اخیر روند سودآوری شرکت در شرایط مطلوبی قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به برنامه هایی که داشتیم برنامه ریزی های لازم برای تهیه مواد اولیه تا سال آینده را اجرایی کردیم و نگرانی خاصی بابت تحریم و تغییرات قیمت مواد اولیه نداریم.

فروش روزانه 500 تن محصول

ساکی افزود: روند تولید و فروش «شپاکسا» بسیار خوب است و روزانه حدود 500 تن انواع مواد شوینده به بازار عرضه می کنیم و انتظار داریم امسال را با سوددهی خوبی به پایان ببریم و به محض نهایی شدن ، گزارشات را از طریق کدال اطلاع رسانی می کنیم اما با توجه به شرایط موجود انتظار داریم روند صعودی درآمدی شرکت در 40 روز باقیمانده تا پایان سال مالی حفظ شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعدیل مثبت خواهید داشت؟گفت: عملکرد شرکت بسیار خوب بوده است و به محض جمع بندی اطلاعات مالی ، آمار آن از طریق کدال افشا خواهد شد و سرمایه گذاران نیز با توجه به آمار ماهانه منتشر شده می توانند به جمع بندی درباره عملکرد مالی شرکت برسند و شرایط شرکت در مجموع بسیار خوب است.

ساکی به سال مالی آتی شرکت هم اشاره داشت و گفت: ماه های پایانی سال تقویمی وضعیت فروش شوینده ها روند صعودی را تجربه می کند و با توجه به شرایط موجود در بازار انتظار داریم سال مالی آتی وضعیتی بسیار خوب و حتی بهتر از امسال را تجربه کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24