Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت‌ های اروپایی هستند، که اقدام به خرید نفت نمی کنند بسیاری از سهامداران توتال فرانسه آمریکایی هستند، خوب! انتظار اینکه شرکت‌ های اروپایی از سیاست‌ های دولت خود پیروی کنند؟ ما چنین توقعی نداریم! در حالی که چشم امید حامیان برجام به گشایش‌ هایی از سوی اروپا است، هنوز اقدام عملیاتی از سوی ساکنین قاره سبز انجام نشده و گفته هایشان تنها در حد شعار باقی مانده است. فرانسه به عنوان یکی از اعضای متعهد برجام نخستین کشوری بود، که خرید نفت از ایران را متوقف کرد!

نظر معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت درباره توقف خرید نفت ایران از سوی فرانسه

بورس24 : امیرحسین زمانی نیا، معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت درباره علت توقف خرید نفت ایران از سوی فرانسه به عنوان یکی از حامیان اروپایی برجام، گفت: نقش حاکمیت‌ ها در خرید نفت همانند سال‌ های گذشته نیست و این شرکت‌ ها هستند که اقدام به خرید نفت می‌ کنند. 

به گفته وی، شرکت توتال فرانسه شرکتی بین المللی است که هم به دولت خود متعهد است و هم به سهام داران خود که تعداد زیادی از آن‌ ها آمریکایی هستند.

این مقام مسوول در پاسخ به اینکه آیا انتظار نمی‌ رود که شرکت‌ های اروپایی از سیاست‌ های دولت خود پیروی کنند، تصریح کرد: چنین توقعی نداریم.

در حالی که چشم امید حامیان برجام به گشایش‌ هایی از سوی اروپا است، هنوز اقدام عملیاتی از سوی ساکنین قاره سبز انجام نشده و گفته هایشان تنها در حد شعار باقی مانده است.

فرانسه به عنوان یکی از اعضای متعهد برجام نخستین کشوری بود که خرید نفت از ایران را متوقف کرد! نکته قابل توجه این است که وزارت نفت ایران توقعی ندارد که فرانسوی‌ ها خرید نفت از ایران را ادامه دهند؛

به عبارتی دیگر توتال سهام داران آمریکایی خود را به دولت خود ترجیح داده و مکرون، رییس جمهوری فرانسه نیز با صراحت اعلام کرد که نمی‌ تواند توتال را مجبور به اقدامی درباره ایران کند.

منبع: مهر 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24