Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

چند رشته ای امید با تغییرات مدیریتی مواجه شد. خبرنگار بورس ٢۴ مطلع شد : مراسم تودیع احمد ابراهیمی مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه مدیریت سرمایه‎گذاری امید فردا دوشنبه برگزار می‎شود.

تغییر مدیرعامل سرمایه گذاری امید پس از ١٠ ماه

بورس24 : چند رشته ای امید با تغییرات مدیریتی مواجه شد.

خبرنگار بورس24 مطلع شد : مراسم تودیع احمد ابراهیمی مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه مدیریت سرمایه‎گذاری امید فردا دوشنبه برگزار می‎شود.

با خروج مسعود کرباسیان از وزارت اقتصاد، وزیر جدید و مدیرعامل بانک سپه تصمیم به تغییر مدیرعامل گروه امید گرفته و تصمیم دارند بهزاد شیری نماینده بانک در گروه امید و عضو موظف هیات مدیره این شرکت را به مدیرعاملی برگزینند.احمد ابراهیمی از بهمن گذشته سکاندار مدیریت این شرکت که از بزرگترین هلدینگ‎های چندرشته‎ای کشور است، شد که در این مدت کوتاه ارزش سهم «وامید» حدود 190 درصد رشد داشته است.

در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر خروج بانک‎ها از بنگاه‌داری، طی مذاکرات ماه‌های گذشته، مذاکرات خرید سهم ۷۰ درصدی بانک توسط «ومعادن» انجام شده و قرار بود مراحل قانونی این واگذاری انجام شود.با این حال روز گذشته، معاون اقتصادی «ومعادن» در پی اطلاع از بی‎ثباتی‎های اخیر، از موضوع خرید سهام ۷۰ درصدی انصراف داد.

تغییر ناگهانی و تصمیم به برپایی هرچه سریع تر جلسه تودیع و معارفه، در شرایطی است که حدود یک ماه به زمان برگزاری مجمع عمومی با حضور سهامداران و ارائه گزارش عملکرد باقی مانده است.

بررسی بورس24 نشان می دهد : گروه مدیریت سرمایه گذاری امید در زمینه نفت و گاز ،بازرگانی،برق و نیروگاه،معادن و فولاد ،سیمان،ساختمان،بازار سرمایه و خدمات مالی برتر فعالیت می کند و از این رو از لحاظ پرتفوی و متغیر های بنیادی سهمی ارزنده و مناسب محسوب می شود،بانک سپه با مالکیت 70 درصدی و صندوق بازنشستگی و از کار افتادگی بانک ها با 16 درصد سهامدار عمده این سرمایه گذاری می باشند از سوی دیگر روند بازدهی این سهم در بین هلدینگ های چند رشته ای نشان از بازدهی 190 درصدی نسبت به سال گذشته دارد و روند قیمتی از عدد 2337 ریال به 5097 ریال افزایش را نشان می دهد از سوی دیگر ارزش خالص دارایی های شرکت نشان از ارزندگی سهم دارد. این هلدینگ با سرمایه 3 هزار میلیارد تومان و ارزش بازاری معادل 15 هزار میلیارد تومان از نظر بازدهی و ارزش بازار سرمایه در رتبه اول در بین هلدینگ های چند رشته ای قرار گرفته است.

از جمله اتفاقات دیگر خوبی که می توان در گروه مدیریت سرمایه گذاری امید به آن اشاره کرد عرضه سهام گهر زمین در بازار فرابورس است و براساس شنیده ها قرار است این هلدینگ، چند شرکت غیر بورسی دیگر خود را در بازار سرمایه عرضه کند از سوی دیگر این هلدینگ از طریق یکی از زیر مجمو عه های خود وارد یک قرارداد نفتی شده است ،قراردادی در خصوص احداث مخازن ذخیره سازی نفت خام در بندر جاسک ،در این قرارداد که مالکیت 100 درصد آن در اختیار چند رشته ای امید می باشد اقدام به عقد قرارداد احداث مخازن ذخیره نفت خام در بندر جاسک با طرفیت مهندسی و توسعه نفت کرده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24