Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

این اقدام باعث زیان ما شده؛ هنگفت! امیدوارم تا چند روز آینده قیمت گذاری جدید لحاظ شود محمد رضا سروش در حاشیه افتتاح نمایشگاه خودروی تهران، در جمع خبرنگاران در مورد افزایش قیمت خودرو خاطر نشان کرد: موارد مربوط به قیمت و فروش خودرو زیر قیمت تمام شده زیان هنگفتی را به شرکت وارد کرده است و...

مدیر عامل سایپا: ما نمی توانیم، زیر قیمت تمام شده خودرو بفروشیم

بورس24 : مدیر عامل شرکت سایپا با اشاره با لزوم افزایش اصلاح قیمت خودرو گفت تلاش می شود تا در قیمت های جدید نیز جذابیت های لازم لحاظ شده و منافع خریداران در نظر گرفته شود.

محمد رضا سروش در حاشیه افتتاح نمایشگاه خودروی تهران در جمع خبرنگاران در مورد افزایش قیمت خودرو خاطر نشان کرد: موارد مربوط به قیمت و فروش خودرو زیر قیمت تمام شده زیان هنگفتی را به شرکت وارد کرده است و لذا امیدوارم تا چند روز آینده قیمت گذاری جدید لحاظ شود. 

وی ادامه داد: ما نمی توانیم، زیر قیمت تمام شده خودرو بفروشیم و این اقدام باعث شده تا در ٩ ماهه اخیر با زیان اساسی مواجه شویم.

سروش در پاسخ به سوالی در زیمنه اینکه فکر نمی کنید، افزایش قیمت باعث انصراف خریداران شود گفت: افزایش قیمت ها با جذابیت هایی برای خریداران ارایه می شود و تلاش شده تا منافع آنها نیز در این زمینه لحاظ شود.

وی در زمینه کاهش تولید خودروهای رنو و ارایه خودرهای جایگزین نیز خاطر نشان کرد: طرح های جایگزینی اعلام شده است اما در کنار آن در حال بررسی خودرونای جایگزین دیگری غیر از موارد ذکر شده هستیم که این موضوع تا یک ماه آینده به جمع بندی می شد. 

مدیر عامل سایپا در پاسخ به سوال عصر ایران در زمینه ارایه خودروهای جدید به بازار نیز گفت:با توجه به محدودیت ها تمرکز بر محصولات ساخت داخل بالا است و لذا پروژه اس پی١٠٠ که متوقف شده بود دوباره راه اندازی شده و تا اواخر سال محصول جدید آن تکمیل و به بازار عرضه می شود

منبع: عصر ایران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24