Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به عنوان حامی حضور خواهد داشت. در این رویداد که با شعار «انقلاب بلاک‌چین» برگزار می‌شود، سپ با معرفی استارت‌آپ اول بلاک به عنوان اولین شرکت تخصصی در زمینه فناوری زنجیره بلوک و رمزارز در ایران، به معرفی دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه بلاک‌چین خواهد پرداخت...

«سپ» به هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت می رود...

بورس24 : شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به عنوان حامی حضور خواهد داشت.

در این رویداد که با شعار «انقلاب بلاک‌چین» برگزار می‌شود، سپ با معرفی استارت‌آپ اول بلاک به عنوان اولین شرکت تخصصی در زمینه فناوری زنجیره بلوک و رمزارز در ایران، به معرفی دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه بلاک‌چین خواهد پرداخت.
در این راستا، دو محصول اول آی‌دی و اول‌درگاه که تازه‌ترین دستاورد این استارت‌آپ است، در نمایشگاه جانبی این همایش رونمایی خواهد شد.
این گزارش می‌افزاید، اول‌آی‌دی محصولی است که از طریق آن، کاربران کلیه شرکت‌های گروه مالی سامان به هم متصل خواهند شد و کاربران با یک بار احراز هویت در یکی از سامانه‌ها، از احراز هویت در سایر سامانه‌ها بی‌نیاز می‌شوند.
همچنین، اول‌درگاه محصول دیگری است که امکان دریافت رمز ارز را فراهم می‌کند. با استفاده از اول‌درگاه، مشتریان می‌توانند به جای ارزهای رایج، بهای کالا خریداری‌شده را با رمز ارز پرداخت کنند. همچنین با توجه به نوسانات قیمت رمزارزها و نگرانی فروشندگان، این امکان فراهم شده تا خریداران، بها را با رمز ارز پرداخت کنند و فروشندگان، معادل همان مبلغ را با ارزهای رایج، دریافت کنند.
خاطر نشان می‌سازد، در غرفه سپ ۲ شرکت دیگر عضو گروه مالی سامان شامل سامانتل و موبایلت نیز به معرفی محصولات و خدمات خود خواهند پرداخت.
هشتمین دوره همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت روزهای ۹ و ۱۰ بهمن‌ماه با حمایت سپ و گروه مالی سامان در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

منبع : روابط عمومی سپ

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24