به گزارش کدال نگر بورس ٢۴، شرکت بورس انرژی ایران اعلام داشت طبق مصوبه شورای عالی بورس در خصوص حذف گروههای سهامداری، مقرر شد نمادهای معاملاتی این شرکت به تفکیک گروههای سهامداری پیشین بازگشایی شده و موضوع تجمیع نمادهای معاملاتی در موقعیت مناسبتری مورد بررسی قرار گیرد.
منبع خبر: سازمان اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24





.jpg)










نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.