Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به هیچ وجه؛ این شروط تحقیر آمیز است؛ ایران نخواهد پذیرفت آملی لاریجانی طی سخنانی در واکنش به شرایط ساز و کار مالی اروپا و شروط عجیب آن، گفت: مگر ایران برای تامین غذا و دارو ناتوان است؟ اصلا مگر دارو و غذا تحریم بوده که حالا این ساز و کار را به عنوان یک امتیاز القا کنند..؟!

واکنش رییس قوه‌ قضاییه به تعلل اروپا در ایجاد ساز و کار مالی و اعلام دو شرط عجیب

بورس24 : رییس قوه‌ قضاییه در واکنش به تعلل اروپا برای ایجاد ساز و کار مالی و اعلام دو شرط عجیب گفت: ایران به هیچ وجه این شروط تحقیرآمیز را نخواهد پذیرفت و به بهای باز شدن یک آب‌ راهه تن به هر خواسته‌ ای نمی دهد. 

صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به ایجاد ساز و کار مالی INSTEX از سوی اروپا گفت: اروپایی‌ ها بعد از 9 ماه تعلل و مذاکره، یک ساز و کار با ظرفیت محدود و آن هم نه برای تبادل پول بلکه برای تامین غذا و دارو ایجاد کرده‌ اند.

وی افزود: کشورهایی که در مقابل رذالت آمریکا در خروج از برجام مدعی پایبندی به این توافق بودند، اقدامات محدودی انجام داده‌اند و حسب گزارش‌ها دو شرط عجیب نیز گذاشته اند.

آملی لاریجانی ادامه داد: یکی اینکه ایران به FATF بپیوندد و دیگری آنکه در زمینه موشکی وارد مذاکره شود. لازم است این کشورها بدانند ایران به هیچ وجه این شروط تحقیرآمیز را نخواهد پذیرفت و به بهای باز شدن یک آب‌ راهه کوچک نظیر INSTEX، تن به هر خواسته‌ ای نخواهیم داد. مگر ایران برای تامین غذا و دارو ناتوان است؟ اصلا مگر دارو و غذا تحریم بوده که حالا این ساز و کار را به عنوان یک امتیاز القا کنند؟

منبع: تسنیم 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24