Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بیگدلی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که یک واحد تولیدی و خدماتی به دلیل نداشتن سرمایه در گردش تعطیل یا نیمه تعطیل شود و...

مدیر عامل بانک ملت: امروز همگان، حتی رقبا از بانک ملت به نیکی یاد می کنند

بورس24 : مدیر عامل بانک ملت اظهار داشت: امروز خوشبختانه تصویر بسیار خوبی از بانک ملت در ذهن مردم و مسوولان کشور نقش بسته است و همگان حتی رقبا، از بانک ملت به نیکی یاد می کنند. 

محمد بیگدلی در جمع کارکنان بانک ملت فارس، با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از تلاش های آنان قدردانی کرد و افزود:اقتصاد کشور در شرایط فعلی به حمایت بانک ها نیاز مبرم دارد و بخش تولید و اشتغال نیازمند تقویت و تامین سرمایه در گردش از سوی بانک ها است.

بیگدلی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که یک واحد تولیدی و خدماتی به دلیل نداشتن سرمایه در گردش تعطیل یا نیمه تعطیل شود و بخشی از کارمندان و کارگران خود را اخراج کند، زیرا مسوولیت شرعی و قانونی و اقتصادی ما حکم می کند که مانع این امر شویم.

وی تصریح کرد: وظیفه اصلی و مهم بانک این است که در این شرایط نامطلوب اقتصادی، در مقابل دشمنی که تمام ابزارهای لازم را در اختیار دارد و درپی به زانو درآوردن کشور ما از طریق تحریم های اقتصادی است، بایستیم و از تعطیل شدن واحدهای اقتصادی جلوگیری کنیم.

مدیرعامل بانک ملت: تصویر خوبی از بانک ملت در ذهن مردم و مسوولان نقش بسته است

مدیر عامل بانک ملت با اشاره به این نکته که با تزریق سرمایه در گردش به این واحدها و با حمایت از واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال در جامعه، علاوه بر انجام وظیفه ذاتی خود، خواهیم توانست، یک تصویر ذهنی بسیار مثبت از بانک ملت در بین مردم و مسوولان ایجاد کنیم، که البته جذب منابع برای تامین نقدینگی فعالان اقتصادی امری ضروری است. 

منبع: عصر ایران  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • علی رضا اكبری
    علی رضا اكبری

    لطفا وقت تقریبی تسعیر ارز بانك ملت و بفرمایید

    5 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24