Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پنجمین کنفرانس مدیریت استراتژیک با تمرکز بر موضوع کسب و کارهای ایرانی، ١۴ و ١۵ اسفند در مرکز همایش‎‎های صدا و سیما و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‎شود. دکتر علی دیواندری رئیس کنفرانس با اعلام این خبر گفت: در شرایط کنونی، اقتصاد ایران بیش از هر زمان دیگر به نوآوری و بهره‎وری نیاز دارد. رویکرد این همایش نیز تعمیق تفکر و نگاه استرتژیک و راهبردی در بنگاه‌های اقتصادی است.

اعطای جایزه ملی استراتژی به بنگاه های ایرانی

بورس24 پنجمین کنفرانس مدیریت استراتژیک با تمرکز بر موضوع کسب و کارهای ایرانی، 14 و 15 اسفند در مرکز همایش‎‎های صدا و سیما و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‎شود.

دکتر علی دیواندری رئیس کنفرانس با اعلام این خبر گفت: در شرایط کنونی، اقتصاد ایران بیش از هر زمان دیگر به نوآوری و بهره‎وری نیاز دارد. رویکرد این همایش نیز تعمیق تفکر و نگاه استرتژیک و راهبردی در بنگاه‌های اقتصادی است.

وی با اشاره به حضور استادان مطرح داخلی و خارجی در این رویداد گفت: اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها،مدیران و کارشناسان استراتژی، مدیران عامل شرکت‎ها و سازمان‎ها، مدیران توسعه کسب و کار، مشاوران مدیریت، صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط، کارآفرینان، مدیران توسعه سازمان و منابع انسانی، کلیه فعالان عرصه کسب و کار، محققان علوم اجتماعی و مدیریت و دانشجویان و علاقمندان از مخاطبان این رخداد علمی هستند.

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی افزود: علاوه بر استادان خارجی، 8 استاد از دانشگاه‌های هلند، انگلیس و استرالیا عضو کمیته علمی کنفرانس هستند و "دیوید وایتفوت" مشاور ارشد مدیریت نیز در این مراسم سخنرانی می‎کند.

دکتر علی حیدری دبیر علمی کنفرانس نیز گفت: پنجمین دوره کنفرانس بین‎المللی مدیریت استراتژیک از ویژگی‎های متفاوتی برخوردار است. یکی از مشخصه‎های برنامه امسال، برگزاری 3 پنل تخصصی در حوزه بازار سرمایه، استارت‎آپ‎ها و صنعت خودرو است. در پنل بازار سرمایه، به موضوع نوآوری و فین‎تک‎ها، در پنل استارت‎آپ به موضوع استراتژی رشد شرکت‎ها و در پنل خودرو به موضوع استراتژی تامین و چالش‎های تامین قطعات خودرو در شرایط تحریم توجه می‎شود.

وی افزود: ماهیت، ضرورت و استراتژی تغییر، تغییر فردی، رویکرد رفتاری به تغییر، رویکرد شناختی به تغییر، تاکتیک‎ها و تکنیک‎های تغییر، تغییر تیمی، نقش‎های تیمی، فرآیند تغییر در تیم، تغییر سازمانی، قابلیت تغییر سازمانی، مدل‎های راهبری تغییر سازمانی از جمله مهمترین عناوین کارگاه‌ها است که در روز دوم همایش در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در پل کوی نصر(گیشا) برگزار می‎گردد.

روندهای نوین مدیریت استراتژیک، نارسایی‎های عملیاتی مدیریت استراتژیک در سازمان‎های ایرانی، بررسی سیستم‎های سنتی برنامه‎ریزی، معرفی نرم افزارهای بین‎المللی در حوزه مدیریت استراتژیک و مدیریت مدل الماس در مدیریت استراتژیک از دیگر عناوین کارگاه‌ها است.

دکتر نادر سیدکلالی دبیر اجرایی همایش نیز در ادامه به تبیین موضوع اهدای نخستین جایزه ملی استراتژی پرداخت و گفت: استراتژی، قابلیت، مزیت و عملکرد، 4 شاخص ارزیابی برای اهدا جایزه ملی استراتژی هستند. در این دوره از میان تقاضای 40 بنگاه اقتصادی، 10 مورد برای ارزیابی پذیرفته شده و مورد ارزیابی گروه داوران قرار گرفته اند.

وی افزود: توجه به 2 وجه زیربنایی و روبنایی، امکان ارزیابی مناسبی را فراهم کرده است. در این ارزیابی، مدل‎هائی نظیر مدل جهانی پالادیوم و گودمن مورد توجه قرار گرفته و در نهایت به یک مدل بومی رسیده‎ایم.

وی در پایان گفت: تندیس جایزه ملی استراتژی، جایزه‎ای با نام استراتگوس است که از نام یونانی و کلاسیک واژه استراتژی گرفته شده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24