Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شایعه هم ممنوع امروز وظیفه داریم، به مردم آرامش بدهیم دادستان تهران با اشاره به تشکیل پرونده برای یکی از مسئولان اتحادیه‌ ها، گفت: از همه مسئولین دولتی، بخش‌ های خصوصی، اتحادیه‌ ها به جد می‌ خواهیم، که از انتشار شایعات و اخبار کذب و مطالبی که اطلاع ندارند، خودداری و جلوگیری کنند...

دادستان تهران: برای یکی از مسئولان یک اتحادیه پرونده تشکیل شد

بورس24 : دادستان تهران با اشاره به تشکیل پرونده برای یکی از مسئولان اتحادیه‌ ها، گفت: از همه مسئولین دولتی، بخش‌ های خصوصی، اتحادیه‌ ها به جد می‌ خواهیم که از انتشار شایعات و اخبار کذب و مطالبی که اطلاع ندارند خودداری و جلوگیری کنند. 

عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران، در حاشیه جلسه بررسی مسائل توزیع و حمل و نقل آرد و گندم، در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات اخیر یکی از مسئولان اتحادیه‌ ها در بحث لوازم خانگی و اینکه آیا با مسئولانی که با انتشار اینگونه اخبار موجب نگرانی مردم می‌ شوند دادستانی برخورد می‌ کند یا خیر، اظهار کرد: یکی از سیاست‌ های دادستانی حتی در سال‌ های گذشته برخورد با انتشار هرگونه اخبار خلاف واقع، شایعات و گزارشات کذب بوده است، در شرایط فعلی که دشمن تلاش دارد وضعیت کشور را نامناسب جلوه دهد، اینکار مهمتر به نظر می‌ رسد.

وی ادامه داد: ما از همه مسئولین دولتی، بخش‌های خصوصی، اتحادیه‌ ها به جد می‌ خواهیم که از انتشار شایعات و اخبار کذب و مطالبی که اطلاع ندارند خودداری و جلوگیری کنند. دادستانی در این موارد با جدیت ورود می‌ کند و در مورد موضوع سوال شما برای آن فرد پرونده تشکیل شده است.

دادستان تهران گفت: سایر مسولینی که تریبونی در اختیار دارند و یا رسانه‌ ها بدانند ما امروز وظیفه داریم به مردم آرامش دهیم، درست است که باید اخبار و واقعیت‌ های کشور را اطلاع رسانی کنیم، ولی حق نداریم با انتشار شایعات دروغ مردم را نگران کنیم. این موضوع در قانون مطبوعات و قانون جرایم نشر کذب و افترا جرم است و حتی می‌ تواند شاکی داشته باشد و دادستانی نیز در این زمینه متولی است.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24