Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

از این مقام مسئول در بورس انرژی پرسیدیم که آیا این اقدام به منظور تجمیع نماد های بورس انرژی بوده است؟ که گفت: این دو موضوع از هم منفک هستند چرا که تجمیع نماد ها در اختیار شورای عالی بورس و سازمان بورس است و این دو نهاد در مورد تجمع نماد های بورسی تصمیم گیری خواهند نمود...

بورسی شدن بورس انرژی به معنی تجمیع نمادها نیست!

بورس24 : شرکت بورس انرژی ایران اعلام کرد که در جلسه هیئت مدیره این شرکت پذیرش سهم در بورس اوراق بهادار تهران مطرح شده و هیئت مدیره با پذیرش سهام بورس انرژی در بورس اوراق بهادار تهران در سال 98 موافقت کرد.

گرچه ، پذیرش سهام این شرکت منوط به موافقت هیئت پذیرش بورس اوراق بهادار تهران است و در حال حاضر نمی توان زمان مشخصی برای آن پیش بینی نمود اما از این رخداد به عنوان پیش شرط تجمیع نمادها یاد می شود.

علی نقوی معاون پشتیبانی شرکت بورس انرژی از برنامه پذیرش سهام این شرکت در بورس تهران خبر داد و به خبرنگار بورس24 گفت: هیات مدیره شرکت بورس انرژی با پذیرش این شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت کرد و در سال 98 مراحل پذیرش این سهم انجام خواهد شد.

وی گفت: از این پس ، هیات پذیرش بورس اوراق بهادار تهران روند پذیرش شرکت بورس انرژی را برعهده می گیرد و در صورت موافقت، نماد شرکت در این بازار معامله خواهد شد. پذیرش سهام این شرکت منوط به موافقت هیئت پذیرش بورس اوراق بهادار تهران بوده و در حال حاضر نمی توان زمان مشخصی برای آن پیش بینی نمود.

معاون اجرایی بورس انرژی گفت: از سوی ما اقدامات لازم برای این که بورس انرژی به بازار بالاتر راه یابد فراهم شده و امیدواریم با موافقت شرکت بورس روند ورود به بازار تسهیل شود.

ورود به بورس تهران ؛ به مفهوم تجمیع نیست!

از این مقام مسئول در بورس انرژی پرسیدیم که آیا این اقدام به منظور تجمیع نماد های بورس انرژی بوده است؟ که گفت: این دو موضوع از هم منفک هستند چرا که تجمیع نماد ها در اختیار شورای عالی بورس و سازمان بورس است و این دو نهاد در مورد تجمع نماد های بورسی تصمیم گیری خواهند نمود.

وی گفت: اما ورود به بازار بورس اوراق بهادار تهران به منزله تجمیع نماد های این شرکت فرابورسی نیست، گرچه ما از این موضوع استقبال می کنیم ولی همانطور که گفته شد، تجمیع نماد شرکت های بازار سرمایه در اختیار مقام ناظر است.

معاون اجرایی بورس انرژی در خصوص تفاوت قیمتی سه نماد بورس انرژی هم گفت: این که نماد های بورس انرژی تفاوت قیمتی دارند ، به دیدگاه سهامدارن این شرکت بستگی دارد و البته مقامات نظارتی فرابورس و سازمان همه موارد در خصوص نوسانات قیمتی را بررسی می کنند.

نقوی گفت: نماد «انرژی» با حجم معاملاتی بالایی داد و ستد می شود و تعیین قیمت بیشتر به فعالان بازار مربوط می شود ، لکن سهم بر اساس شرایط بازار معامله می شود.

گفتنی است ، شرکت بورسانرژی دارای سه نماد معاملاتی در بازار فرابورس است و تفاوت نرخ بالای این نمادها سبب شده تا نهاد ناظر برنامه تجمیع نمادهای آن را پییگری کند و پذیرش سهم در بورس به نظر می رسد که به عنوان یکی از پیش شرط های تجمیع نماد صورت گرفته است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24