Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

روزبه ظهیری هاشمی مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن که با خبرنگار بورس ٢۴ سخن می‌گفت، در خصوص پروژه‌های این شرکت توضیح داد : شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین فعالان این صنعت است که از ابتدای تأسیس تاکنون عملیات اجرای ۶۵۰ هزار واحد مسکونی در قالب ۳۹۹ پروژه توسط شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن شروع و ۵٨ هزار واحد مسکونی را به بهره‌برداری رسانده است...

جزئیات ۶ پروژه سرمایه گذاری مسکن رسانه ای شد / این شرکت به ساماندهی بازار ملک کمک می کند

بورس24 : شرکت سرمایه گذاری مسکن با اجرای پروژه های مختلف در نقاط مختلف کشور توانسته با گام های موثر، مسیر حرکت را برای اجرای پروژه های پیش رو هموار نماید. "ثمسکن" از ابتدای سال مالی ۹۷ بالغ بر 17 پروژه با پتانسیل احداث 2.828 واحد مسکونی- تجاری با زیربنای 413.109 مترمربع در کمیته سرمایه‌گذاری گروه تصویب کرده است که بعد از طراحی و احذ پروانه، وارد سبد تولید شرکت خواهد شد.

روزبه ظهیری هاشمی مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن که با خبرنگار بورس24 سخن می‌گفت، در خصوص پروژه‌های این شرکت توضیح داد : شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین فعالان این صنعت است که از ابتدای تأسیس تاکنون عملیات اجرای ۶۵۰ هزار واحد مسکونی در قالب ۳۹۹ پروژه توسط شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن شروع و 58 هزار واحد مسکونی را به بهره‌برداری رسانده است.

وی با مروری بر اقدامات شاخص انجام شده طی سال مالی ۹۷ گروه سرمایه‌گذاری مسکن گفت: خلق 6.227 میلیارد ریال درآمد عملیاتی توسط گروه، 1.651 میلیارد ریال از محل واگذاری واحدهای تکمیل شده، 3.616 میلیارد ریال از محل ساخت املاک، ۴۲۸ میلیارد ریال از محل فعالیت‌های پیمانکاری، ۴۹۵ میلیارد ریال از محل واگذاری اراضی فاقد پتانسیل تعریف پروژه، ۶۴ میلیارد ریال از محل فروش مصالح ساختمانی و ۱۲ میلیارد ریال از محل ارائه خدمات در حوزه صنعت انبوه‌سازی از جمله دستاوردهای سال ۹۷ شرکت بوده است.

ظهیری با اشاره به پروژه های سال جاری گفت: از ابتدای سال مالی ۹۷ بالغ بر 17 پروژه با پتانسیل احداث 2.828 واحد مسکونی- تجاری با زیربنای 413.109 مترمربع در کمیته سرمایه‌گذاری گروه تصویب گردیده است و تلاش کرده ایم ، با وجود مشکلات در این صنعت بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

پروژه های ۶ گانه "ثمسکن" ...

ظهیری گفت: شرکت‌های زیرمجموعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن در قالب ۱۱ شرکت عملیاتی و ۴ شرکت خدماتی در ۲۸ استان و ۳۶ شهر کشور، گسترده شده‌اند. این شرکت‌ها در حال حاضر حدود ۶ هزار واحد مسکونی در دست ساخت و حدود ۳ هزار واحد مسکونی در مرحله طراحی، مطالعه و بررسی دارند. همچنین پروژه‌های تکمیل شده گروه در سال مالی حدود 873 واحد است.

وی با اشاره پروژه های شرکت و میزان پیشرفت انها ادامه داد: طبق تفاهم‌نامه منعقده با شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، مقرر گردیده ،طراحی سایت توسط شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن انجام گردد و آماده‌سازی سایت ۳۵ هکتاری در قبال دریافت زمین توسط شرکت پردیس صورت پذیرد.

او در مورد پروژه شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: تفاهم‌نامه همکاری به منظور سرمایه‌گذاری در پروژه مرکز شهر با پتانسیل احداث 1.133 واحد مسکونی با زیربنای 208.000 متر مربعی با شرکت عمران شهر جدید اندیشه در حال انعقاد است.

وی گفت: در پروژه شرکت عمران شهر جدید صدرا شیراز نیز امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت عمران شهر جدید صدرا و انجام مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌ وآماده‌سازی سایت ۸۶هکتاری شرکت مذکور، همچنین تفاهم به منظور مشارکت ساخت در زمینی به مساحت حدود ۴ هکتار در شهر جدید صدرا متعلق به شرکت عمران شهر جدید صدرا با پتانسیل احداث حدود ۵۴۰ واحد مسکونی با زیربنای کل حدود ۶۰هزار متر مربع انجام می شود.

ظهیری در مورد شرکت عمران شهر جدید بهارستان اصفهان گفت: مذاکرات با این شرکت در خصوص آماده‌سازی سایت ۱۸۵هکتاری شرق فاز ۴ در ازای دریافت زمین انجام شده است. همچنین پروژه‌ محله‌سازی محله ۲۳۲ واقع در اراضی شرق بهارستان، از سوی این شرکت معرفی شده و آمادگی برای اجرای آن اعلام شده است.

این مقام مسئول در " ثمسکن" از پروژه شرکت عمران شهر جدید مهاجران اراک یاد کرد و گفت: آماده‌سازی سایت ۹۶ هکتاری محله یک این شهر در قبال اخذ زمین، مشارکت در ساخت پروژه‌های تعریف شده در این منطقه؛ با فرض تراکم ۲۰۰ درصد، پتانسیل احداث حدود ۱۵هزارواحد مسکونی با زیربنای کل حدود ۲ میلیون ۹۰۰هزارمتر مربع در این سایت وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به پروژه عمران شهر جدید گلبهار مشهد افزود: در مذاکرات در خصوص پروژه ۸۴ واحدی افق قالب مشارکت در ساخت با شرکت مذکور در حال انجام است.همچنین در شرکت بازآفرینی شهری ایران، براساس مذاکرات صورت گرفته با ارکان مدیریتی شرکت مذکور آمادگی گروه جهت همکاری با شرکت مذکور در زمینه بازآفرینی ۱۸۴۷۳۱ مترمربع از اراضی در اختیار شرکت مزبور در ۹ استان مختلف کشور اعلام شده است.

این مقام مسئول در سرمایه گذاری مسکن در مورد پروژه قطاع مشهد گفت: زمین این پروژه متعلق به بانک تجارت بوده و به متراژ ۲۶هزار متر مربع در نزدیک‌ترین فاصله به حرم مطهر رضوی واقع شده است و پتانسیل احداث واحدهای مسکونی و تجاری با زیر بنای ۱۷۶۶۵۰ متر مربع را دارا می‌باشد.تفاهم‌نامه همکاری بین گروه و بانک تجارت منعقد شده و تیم تحقیقات بازار شرکت در حال بررسی و ارزیابی کاربری‌های بهینه برای استقرار در این پروژه است.

او در پایان مهمترین ماموریت سرمایه گذاری مسکن را تولید مسکن در مقیاس انبوه در جهت متعادل سازی بازار مسکن عنوان کرد ، فعالیت هایی که باید در چهارچوب منافع ملی و البته ذی نفعان شرکت باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24