Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

باران و رگبار گسترده در راه است سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ ای اعلام کرد، طی بعد از ظهر جمعه تا شنبه با انتقال رطوبت در سواحل...

مسافران نوروزی بدانند، که...

بورس24 : سازمان هواشناسی با توجه به پیش‌بینی بارش باران در روزهای آینده به هموطنان، مسافران نوروزی و همچنین سازمان‌ های مرتبط با مدیریت آب و بحران توصیه کرد تمهیدات لازم را برای حفظ ایمنی و کاهش ریسک مخاطرات احتمالی به‌ عمل آورند. 

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی بعد از ظهر جمعه تا شنبه با انتقال رطوبت در سواحل جنوبی بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس بارش باران، گاهی با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌ شود، که در سواحل و جزایر خلیج فارس همراه با وزش باد و مواج شدن دریا خواهد بود.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: روز یکشنبه با نفوذ و تقویت سامانه بارشی از نیمه غربی، انتظار بارش سراسری از شمال غرب تا جنوب کشور وجود دارد. روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه در جنوب غرب و جنوب کشور شامل استان‌های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و نیمه غربی و جنوب فارس بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق گسترده پیش‌بینی می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: در این مدت انتظار می‌رود به‌سبب بالا بودن نسبی دما، بارش غالباً به‌ شکل باران و جمع مقدار بارش در حوزه رودخانه‌ های بزرگ جنوب غرب و جنوب کشور قابل ملاحظه باشد.

سازمان هواشناسی توصیه کرده است، با توجه به شرایط مورد انتظار، هموطنان، مسافران نوروزی و همچنین سازمان‌های مرتبط با مدیریت آب و بحران تمهیدات لازم را برای حفظ ایمنی و کاهش ریسک مخاطرات احتمالی به‌عمل آورند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: ضمناً اخطاریه شماره 118 مورخ چهارشنبه 29 اسفند (پیش‌ بینی بارش برف و لغزندگی جاده‌ های کوهستانی شمال شرق کشور) به‌ قوت خود باقی است.

منبع: تسنیم 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24