Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: امیدواریم با رفع موانع اقتصادی، سال جدید را با شرایط بهتری نسبت به سال گذشته آغاز کنیم.

لاهوتی: موانع اقتصادی در سال ۹۸ برطرف می‌شود

بورس24 : محمد لاهوتی، رئیس کنفدراسیون صادرات ایران درباره وضع اقتصادی کشور گفت: امیدواریم با رفع موانع اقتصادی، سال جدید را با شرایط بهتری نسبت به سال گذشته آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها به‌طور قطع در بازار اقتصادی کشور بی تأثیر نیست، اظهار کرد: سیاست گذاری‌های داخلی تأثیرات مثبت و منفی را در صادرات، واردات و تجارت خارجی خواهد گذاشت و به نظر می‌رسد که اگر این اصلاحات با این روند پیش رود بسیاری از موانع برطرف می‌شود.

لاهوتی با اشاره به اشکالات اجرایی در مراحل نهایی تولید گفت: بیشتر واردات را کالاهای واسطه تولید دربرمی‌گیرد، چرا که سرمایه‌ای که به تولید برمی‌گردد نزدیک به ۸۰ تا ۸۵ درصد است و هرگونه اختلال و نارسایی در این بخش، به طور قطع در آینده در تولید ایجاد مشکل می‌کند.

وی تصریح کرد: لزوم پویایی اقتصاد ایران آن است که باید تعاملات سیاسی و اقتصادی خود را با دنیا زیاد کنیم.

رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به سخت گیری‌های صورت گرفته در حوزه واردات، افزود: این امر تراز را مثبت کرده است و می‌تواند به نفع دولت باشد، چرا که دخل و خرج را متناسب با درآمد‌ها و هزینه‌ها تنظیم می‌کند.

لاهوتی با بیان اینکه اصلاحاتی بخصوص در ثبت سفارش ارز صادراتی صورت گرفته است تصریح کرد: خوشبختانه شرایط صادرات و واردات تسهیل شده است و امیدواریم که شرایط بهتری را نسبت به سال گذشته تجربه کنیم.

به گفته رئیس کنفدراسیون صادرات ایران، در سال ۹۷ مشکلات جدی در همه بخش‌ها بخصوص صادرات و واردات داشتیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24