Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

ناصر تقی زاده مدیر عامل این غول سنگ آهنی که با وجود حجم قابل توجه تولید و سرمایه گذاری ها همچنان برنامه های توسعه ای را در حوزه های افزایش تولید و ارتقای بهره وری و تکنولوژی تولید طی می کند ، درباره عملکرد سال مالی ٩٧ و برنامه های سال مالی جاری به بورس ٢۴ گفت: سال ٩٧ گل گهر با حداکثر ظرفیت ممکن تولید کرد و توانستیم بیش از ٢٧ میلیون تن تولید را به ثبت برسانیم...

گل گهر از تولید ٢٧ میلیون تن در سال ٩٧ خبر داد

بورس24 : گل گهر غول سنگ آهنی بازار سرمایه در سال 97 یکی از شرکت های سنگ آهنی بود که توانست هم در حوزه تولید و هم در حوزه فروش عملکرد خوبی از خود بر جای گذارد و با وجود تمام نوسانات اقتصادی با تدابیر صورت گرفته از شرایط باثباتی هم در تولید و هم قیمت سهام برخوردار بود.

همه 27 میلیون تن محصول فروخته شد ؛ همه...

ناصر تقی زاده مدیر عامل این غول سنگ آهنی که با وجود حجم قابل توجه تولید و سرمایه گذاری ها همچنان برنامه های توسعه ای را در حوزه های افزایش تولید و ارتقای بهره وری و تکنولوژی تولید طی می کند ، درباره عملکرد سال مالی 97 و برنامه های سال مالی جاری به بورس24 گفت: سال 97 گل گهر با حداکثر ظرفیت ممکن تولید کرد و توانستیم بیش از 27 میلیون تن تولید را به ثبت برسانیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم هر آنچه که از گندله تولید داشتیم را به فروش برسانیم و مازاد کنسانتره تولیدی را نیز بفروشیم و محصول تولید شده در انبار دپو نکردیم.

یک میلیون تن امسال اضافه می کنیم...

تقی زاد در ادامه افزود : با توجه به برنامه تولید سال گذشته و تولید با ظرفیت کامل ، امسال تغییری بیش از 1 میلیون تن در تولید نداریم و عمده تمرکز ما بر اصلاح خطوط تولید کنسانتره و دو خط گندله خواهد بود. این اصلاحات نیاز به رقمی در حدود 150 میلیون یورو دارد که بخش قابل توجهی از پیش پرداخت ها و قرارداد ها برای این اقدامات عملیاتی شده است ، این اصلاحات منجر خواهد شد تا گل گهر برای سال 99 حداقل 7 میلیون تن افزایش تولید داشته باشد.

مدیرعامل گل گهر گفت: برنامه ما تنوع دهی به تولیدات و تکمیل زنجیره تولید است ، سال 98 بخش زیادی از پروژه های در دست اجرا نهایی خواهد شد و در حوزه اکتشاف نیز به نتایج بسیار خوبی رسیده ایم.

وی گفت: از دیگر اقدامات ما به نتیجه رساندن برنامه های اکتشافی است که در سال گذشته و قبل تر شروع شده بود، در حال حاضر پهنه ای با 160 میلیون تن ماده معدنی کشف شده ، همچنین در کویر مرکزی و جنوب خراسان رضوی پهنه هایی در حال طی مراحل اکتشاف است. در بم نیز فعال هستیم و اگر مشکلات حل شود اقدامات اکتشافاتی با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت، همچنین در تیتان کهنوج هم برنامه های خوبی داریم.

منتظر اخبار خوب گل گهر باشید ؛ همین بهار امسال...

تقی زاده گفت: در مجموع سال 97 را با شرایط خوبی به پایان بردیم و سال 98 اقدامات لازم را برای افزایش ظرفیت های تولید و تنوع دهی به تولید و تسریع در عملیات اکتشاف عملیاتی می کنیم.

وی گفت: سهامداران در بهار سال جاری منتظر اخبار خوب از گل گهر باشند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24