Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

یک عضو شورای شهر تهران: کاش اینگونه کارها قبل از درگذشت هنرمندان صورت پذیرد اعضای شورای شهر تهران، در اولین جلسه شورا در سال ۹۸ به تغییر نام خیابان «ج» واقع در منطقه ولنجک به نام «جمشید مشایخی» رأی مثبت دادند...

تغییر نام خیابانی در منطقه ولنجک به نام استاد جمشید مشایخی

بورس24 : اعضای شورای شهر تهران در اولین جلسه شورا در سال ۹۸ به تغییر نام خیابان «ج» واقع در منطقه ولنجک به نام «جمشید مشایخی» رأی مثبت دادند.

احمد مسجد جامعی، صبح امروز در دستور جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه جمعی از اهالی سینما و خانواده مرحوم جمشید مشایخی ابراز تمایل کردند که خیابان محل سکونت وی به نام آن مرحوم نام گذاری شود، گفت: بر همین اساس در این جلسه دو فوریت تغییر نام خیابان «ج» به نام جمشید مشایخی را ارائه می کنم. 

مرتضی الویری در واکنش به این پیشنهاد گفت: من از علاقه مندان و دوستداران مرحوم جمشید مشایخی هستم، اما واقعیت این است که نباید این پیشنهاد با قید دو فوریت به شورای شهر بیاید، چرا که دو فوریت معنای خاص دارد و به این معنا است، که ضرر و زیانی متوجه شهر می شود، اما حالا اگر این تغییر نام در این جلسه انجام نشود، چه زیانی به شهر می رسد؟

همچنین محمود میرلوحی در واکنش به این پیشنهاد گفت: به نظرم باید قبل از آن که هنرمندان و افراد معروف دار فانی را وداع بگویند، معبری را به نام آنها کنیم، نه این که منتظر بمانیم که آنها فوت کنند و بعد از آن خیابانی را به نامشان نام گذاری کنیم.

نهایتاً اعضای شورای شهر تهران به دو فوریت طرح پیشنهادی مبنی بر تغییر نام خیابان «ج» به نام جمشید مشایخی رأی مثبت دادند و با رای اعضا خیابان «ج» در منطقه ولنجک به نام جمشید مشایخی نام گذاری می شود.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24