Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

ذوب آهن اصفهان یکی از ستاره های سال ١٣٩٧ بورس تهران است ، این شرکت وعده داده که سال ٩٨ را با سود به پایان می رساند. این شرکت فولادی با رشد تولید و انعقاد قرارداد های جدید ، توانست گام جدیدی برداشته و ارزش سهم خود را در بازار افزایش دهد. معیار اصلی «ذوب»رسیدن به تولید ٣میلیون و ۵٠هزار تنی ، طبق پیش بینی بودجه امسال است... منصور یزدی زاده مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان در خصوص وضعیت سودآوری شرکت با توجه به افزایش سرمایه «ذوب» از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به خبرنگار بورس ٢۴ گفت...

نخستین خبر با اهمیت ذوب آهن در شروع روزهای کاری ١٣٩٨

بورس24 : ذوب آهن اصفهان یکی از ستاره های سال 1397 بورس تهران است ، این شرکت وعده داده که سال 98 را با سود به پایان می رساند. این شرکت فولادی با رشد تولید و انعقاد قرارداد های جدید ، توانست گام جدیدی برداشته و ارزش سهم خود را در بازار افزایش دهد. معیار اصلی «ذوب»رسیدن به تولید 3میلیون و 50هزار تنی ، طبق پیش بینی بودجه امسال است.

منصور یزدی زاده مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان در خصوص وضعیت سودآوری شرکت با توجه به افزایش سرمایه «ذوب» از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به خبرنگار بورس24 گفت: با انتشار صورت های مالی شرکت در آینده ای نزدیک، سود عملیاتی سال 97 افشا خواهد شد، به هر حال در سال 97 برابر 2هزار میلیارد تومان زیان انباشته داشته ایم و امیدواریم در سال 98 از زیان انباشته خارج شویم و به سود قابل تقسیم برسیم.

زیان انباشته «ذوب» خاطره می شود؟

وی گفت : البته این موضوع هنوز قطعی نیست اما ، به هر حال ذوب آهن با توجه به پتانسیل و تلاش مضاعف ، امید دارد که از زیان خارج شود. نکته دیگر این که قبل از هر چیز در صورت قطعیت ، اعداد و ارقام در زمان خود از طریق سامانه کدال افشا خواهد شد.

یزدی زاده در خصوص روند تولید و فروش در فروردین ماه جاری افزود: به طور معمول ابتدای هر سال به دلیل محدودیت هایی که در جاده ها و یا تعطیلی بازار ها ایجاد می شود، فرودین ماه معیار مناسبی برای تشخیص روند فروش و تولید شرکت نیست.لکن ما امیدواریم که تولید و فروش شرکت مطابق آنچه که در بودجه برنامه ریزی کرده ایم ، عملیاتی شود. معیار و هدف رسیدن به تولید 3میلیون و 50هزار تنی طبق پیش بینی بودجه است.

این مقام مسئول در ذوب آهن اصفهان دلیل اقبال بازار به سهام فولادی ها را استراتژیک بودن و درخشش این صنعت در بازار های دنیا دانست و گفت: صنعت فولاد ایران توانسته در بازار های بین المللی با وجود مستقل بودن، خوش درخشیده و بازار سرمایه با هوش است و متوجه این نشانه ها می شود. همچنین صنعت فولاد استراتژیک بوده و کشور های بزرگ با وجود های تک شدن ، هنوز صنعت فولاد خود را رها نکرده اند و این موضوع از ویژگی های منحصر به فرد صنعت فولاد است.

انواع ریل را تولید خواهیم کرد

وی در مورد تولید محصولات جدید و قراردادهای پیش رو گفت: ذوب آهن اصفهان ، قرارداد تولید 15هزارتن ریل را سال گذشته با راه آهن منعقد کرده و در سال جاری تولید انجام می شود. همچنین قرارداد جدید با مترو اصفهان برای تولید ریل نهایی شده و در رابطه با سایر تقاضاهای ریل در حال پیگیری هستیم.

به گفته وی، امیدواریم که بتوانیم هر نوع ریلی را برای مشتریان تولید نمائیم و محدودیت بابت تولید انواع ریل نداشته باشیم. همچنین برنامه شرکت خرید مواد اولیه برای تامین سنگ آهن و تولید 3میلیون و 50هزار تن چدن و سایر محصولات است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24