Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 281
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 264
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

در روز ۲۸ اسفند ماه سال گذشته بالغ بر ۸ هزار تماس موفق در یک روز با مرکز ارتباط ملت صورت گرفته که...

رکورد شکنی مرکز ارتباط ملت در پاسخگویی به مشتریان

بورس24 : مرکز ارتباط ملت در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ با پاسخ به حجم زیادی تماس، یک رکورد بی سابقه را در این روزها به ثبت رساند. در روز ۲۸ اسفند ماه سال گذشته بالغ بر ۸ هزار تماس موفق در یک روز با مرکز ارتباط ملت صورت گرفته که کارشناسان این مرکز به بیش از ۹۷ درصد این تماس ها پاسخ دادند و این امر نشان دهنده موفقیت در بهینه سازی مرکز ارتباط ملت دارد.

بر اساس این گزارش، با همت و تلاش و پشتکار کارشناسان مرکز ارتباط ملت، در اغلب روزهای سال ۱۳۹۷ این مرکز به بیش از ۹۵ درصد از تماس های ورودی پاسخگو بوده است. مرکز ارتباط ملت مجموعه ای ۲۴ ساعته است که در تمام روزهای سال به سوالات مشتریان بانک ملت از راه های مختلف ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و .. پاسخ می دهد.

این گزارش می افزاید، موفقیت این مرکز در پاسخگویی به حجم بالای تماس ها در روزهای پایانی سال ناشی از راهبری مناسب از سوی روابط عمومی، به روز بودن زیرساخت های پیاده سازی شده از سوی شرکت مهندسی نرم افزار شقایق در مرکز ارتباط ملت و همکاری های مناسب این شرکت، همکاری های بخش فناوری اطلاعات بانک ملت وعملکرد مطلوب کارشناسان این مرکز بوده است.

منبع: روابط عمومی بانک ملت 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید



پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 276
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 265
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24