Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس ٢۴ : کسانی که از زمستان سال گذشته تا به حال در قامت خریدار مسکن در بازار مسکن تهران مشغول تردد و فایل یابی هستند خبر می دهند: فروشنده ها در سال جدید نه تنها نسبت به روزهای انتهایی سال گذشته افزایش نیافته اند که تعداد آن ها کم شده و حتی افرادی که تا همین چند روز پیش فروشنده بودند الان فایل مربوط به آپارتمان خود را از بنگاه های معاملات ملکی خارج کرده اند...

خواب جدید فروشنده های مسکن تعبیر می شود؟

بورس24 : کسانی که از زمستان سال گذشته تا به حال در قامت خریدار مسکن در بازار مسکن تهران مشغول تردد و فایل یابی هستند خبر می دهند: فروشنده ها در سال جدید نه تنها نسبت به روزهای انتهایی سال گذشته افزایش نیافته اند که تعداد آن ها کم شده و حتی افرادی که تا همین چند روز پیش فروشنده بودند الان فایل مربوط به آپارتمان خود را از بنگاه های معاملات ملکی خارج کرده اند.

مشاوران املاک هم این خبر را تایید می کنند.

فروشنده های مسکن دقیقا چه خوابی برای بازار دیده اند و آیا خواب آن ها تعبیر خواهد شد؟انصراف دهندگان از فروش آپارتمان که در بین آن ها بساز و بفروش ها هم دیده می شوند افرادی هستند که تصور می کنند بازار مسکن 98 رنگ بازار مسکن 97 را به خود می گیرد.

در سال گذشته قیمت مسکن در تهران دو برابر شد و در بحبوحه (اوج) رشد قیمت ها معاملات خرید مسکن نیز انجام می شد.اما از شواهد پیداست که اتفاق پارسال بعید است امسال بیفتد.

در حقیقت قدرت خرید مسکن به اندازه کافی از بین رفته است و توان خریداران برای قبول رشد بیشتر قیمت تکمیل شده است. بنابراین حتی در صورتی که با افزایش دوباره قیمت دلار قیمت مسکن نیز بالا رود معاملات مسکن در حجم مناسب با قیمت های رشد کرده انجام نخواهد شد.

فرق بازار مسکن امسال با پارسال در این است که از درون بازار اجازه افزایش شدید قیمت سلب شده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24