Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس متناسب با نرخ تورم رشد می کند مساعد بودن قیمت‌ ها در بازار جهانی و... گزارش های منتشر شده فروردین ماه عامل این اتفاق است همایون دارابی طی سخنانی اظهار داشت، دورنمای موجود از بازارها همانند موضوع افزایش نرخ تورم، افزایش نرخ حامل‌ های انرژی باعث شد، تا بازار سهام در نخستین روز هفته روندی صعودی به خود بگیرد و با ثبات‌ تر مسیر خود را ادامه دهد...

یک کارشناس خبره بازار سرمایه: بازار سهام روند افزایشی خود را ادامه می‌ دهد

بورس24 : همایون دارابی معتقد است: با توجه به دورنمای موجود از بازار ارز و نیز حامل‌ های انرژی، بازار روند افزایشی را ادامه می‌ دهد و متناسب با نرخ تورم رشد می کند.

این کارشناس بازارسرمایه، در خصوص روند معاملات بازار سرمایه طی روزهای اخیر گفت: بازار سهام روز گذشته از جو روانی که در هفته پیش ایجاد شده بود، فاصله گرفت. 

وی با بیان این موضوع، ادامه داد: بازار در نخستین هفته اردیبهشت ماه، علاوه بر اینکه در شوک تحریم نفتی قرار داشت، رکوردشکنی‌ هایی را تجربه کرد که این دو عامل باعث ایجاد نوسان شدید در آن شد.  

همایون دارابی در ادامه توضیح داد: دورنمای موجود از بازار مانند موضوع افزایش نرخ تورم، افزایش نرخ حامل‌ های انرژی باعث شد تا بازار در نخستین روز هفته روندی صعودی به خود بگیرد و با ثبات‌ تر مسیر خود را ادامه دهد.

این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: مساعد بودن قیمت‌ ها در بازار جهانی و نیز گزارش های منتشر شده فروردین ماه در کنار یکدیگر منجر به رشد پایدار شاخص در بازار سرمایه شده است.

منبع: سنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24