Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس ٢۴ : معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: از بانک مسکن خواسته ایم برای افرادی که توانایی پرداخت قسط بانکی از ٨٠٠ هزار تا ۵ میلیون تومان در ماه را دارند راه حلی بدهد تا این افراد بتوانند با یک تسهیلاتی خانه مدنظر خود را بخرند. مازیار حسینی البته گفته است تسهیلات مسکن باید طوری پرداخت شود که سازنده ها هم از این تسهیلات منتفع شوند بنابراین تسهیلات می تواند به شکل مشارکت در ساخت ابتدا در اختیار سازنده ها و سپس در خدمت خریداران مسکن قرار بگیرد...

بازار خرید خانه جان می گیرد

بورس24 : معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: از بانک مسکن خواسته ایم برای افرادی که توانایی پرداخت قسط بانکی از 800 هزار تا 5 میلیون تومان در ماه را دارند راه حلی بدهد تا این افراد بتوانند با یک تسهیلاتی خانه مدنظر خود را بخرند.

مازیار حسینی البته گفته است تسهیلات مسکن باید طوری پرداخت شود که سازنده ها هم از این تسهیلات منتفع شوند بنابراین تسهیلات می تواند به شکل مشارکت در ساخت ابتدا در اختیار سازنده ها و سپس در خدمت خریداران مسکن قرار بگیرد.

بانک مسکن برای پرداخت این تسهیلات یک راه بیشتر در جلوی خود ندارد. تسهیلاتی که بتواند جدید باشد باید مبلغ آن حداقل 200 میلیون تومان باشد. این تسهیلات فقط از مسیر وام اوراق قابل پرداخت است در حالی که سقف وام اوراق فعلاً 60 میلیون تومان برای متقاضیان انفرادی و 100 میلیون تومان برای متقاضیان زوجین است.

تسهیلات اوراق از محل سپرده گذاری در حساب ممتاز تامین منابع می شود. برای افزایش سقف تسهیلات اوراق مسکن نیازی به اعتبار یارانه ای یا استقراض از بانک مرکزی نیست بلکه منابع آن با افزایش قیمت اوراق پس از افزایش سقف وام تامین خواهد شد.

بیش از 6 هزار میلیارد تومان در حساب وام اوراق سپرده گذاری و منابع وجود دارد که رقم مناسبی محسوب می شود.

جنس مطالبه معاون وزیر راه و شهرسازی از بانک مسکن به گونه ای است که صحبت از وام هایی با قدرت پوشش 70 درصد قیمت خرید خانه را شامل می شود.

در تهران یک آپارتمان مناسب تقاضای متوسط رو به بالا بیش از یک میلیارد و200 میلیون تومان قیمت دارد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24