Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

دشمن یک جنگ بی پایانی را پیش بینی می کند، اگر... سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در تازه ترین سخنان خود که دقایقی پیش منتشر شده، می گوید...

احتمال درگیری نظامی ایران با آمریکا از نگاه سردار سلیمانی

بورس24 : فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به احتمال درگیری نظامی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: دشمن می گوید ما نباید اقدامی انجام بدهیم، چون هر گونه اقدام نظامی در این مقطع ممکن است، ما را به یک جنگ بی پایانی بکشاند و همه منافع ما را به خاطر بیندازد.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در تازه ترین سخنرانی خود که دقایقی پیش منتشر شده، می گوید: 

الان خود دشمن چه می گوید؟ همین دشمنی که جان بولتون و سازمان سیا{در رأس آن قرار دارند}...می دانید ترامپ به سازمان سیا چه می گوید؟ - تازه اینها تندروهایشان هستند - می گوید نباید با ایران درگیر شد - ولو در (یک) نقطه-؛ چون بعضی ها می گویند آمریکا با ما درگیر جنگ نمی شود، اما اگر درگیر جنگ هم شد، «جنگ نقطه ای» است. مثلا یک نقطه ما را می زند. اما تصور دشمن چیست؟شما بعضی وقت ها از زبان دشمن حرف میزنید؛ به جای آنکه واقعیت دشمن را بدانیم، قدرت دشمن را بالا می بریم؛ به جای آنکه قدرت دشمن را بشناسیم.

دشمن می گوید ما نباید اقدامی انجام بدهیم، چون هر گونه اقدام نظامی در این مقطع ممکن است ما را به یک جنگ بی پایانی بکشاند و همه منافع ما را به خاطر بیندازد. من اطلاعات را می گویم، نه تحلیل.

منبع: جماران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24