Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر عامل: می خواهید بدانید، بهترین کار ما در سال ٩٧ چه بود؟ با موافقت سهامداران حاضر در مجمع صورت های مالی تصویب شد و...

دست سهامداران فارسیت اهواز از سود کوتاه ماند!

بورس24مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فارسیت اهواز ساعتی پیش در تهران کار خود را آغاز کرد. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، مدیر عامل این شرکت پس از رسمیت مجمع، در سخنانی گفت: تولید ما در سال مالی ۹۶، ۲۱ هزار و ۲۶ تن بوده که در سال مالی ۹۷ این میزان به ۲۵ هزار و ۷۴۳ تن رسیده که ۲۶ درصد رشد پیدا کرده است. 

او گفت: همچنین در خصوص میزان فروش، فروش ما از چهار میلیارد تومان به هفت میلیارد تومان رسیده است. مهم ترین اقدامی که در سال مالی ۹۷ انجام دادیم این بوده است، که از ماده۱۴۱ خارج شدیم. 

وی افزود: در سال آینده بنا داریم در بازار بصره خود را نشان دهیم، با مسئولان بصره رایزنی هایی داشته ایم. سیلی که در فروردین ماه رخ داد تولید ما را تا یک ماه متوقف کرد. قرار دادهای خوبی با شرکت نفت و همچنین کاغذ سبز پارس داشته ایم. امیدواریم بتوانیم، روند تولید و امید را در این شرکت افزایش دهیم.

گفتنی است، با موافقت سهامداران حاضر در مجمع صورت های مالی تصویب شد و به دلیل زیان انباشته ای که این شرکت دارد سودی تقسیم نشد.

تکمیلی: 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فارسیت اهواز عصر امروز در محل سالن اجتماعات شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری، با حضور ۷۳ درصد از سهامداران برگزار شد.

در این مجمع حیدری به عنوان رییس مجمع، کلاه کج و علیدوستی به عنوان ناظران، سهرابی به عنوان بازرس قانونی، بسطامی به عنوان حسابرس شرکت و زمان پور به عنوان مدیر مالی شرکت فارسیت اهواز حضور داشتند. 

در ابتدا سید محمد رضا موسوی مدیر عامل شرکت گفت: آجر سیمانی ما در سه ماه آخر سال تعطیل بود تولید آن را مجددا شروع کرده و مشتری های خوبی برای این محصول داریم.

وی ادامه داد: بحث دیگری که ما پیگیری کردیم دارایی ها و ارزش افزوده و عملکرد بدهی ۸۰۰ میلیون تنی بود که با تهاترها و همکاری هایی که مسئولان استانی با ما انجام دادند، بخشودگی ۲ میلیارد تومانی نصیب شرکت فارسیت اهواز شد.

او تصریح کرد: این روند در سال ۹۸ ادامه خواهد داشت. از دیگر اقداماتی که صورت گرفته این است، که ما در سال آینده بنا داریم که وارد بازار عراق شویم. صحبت ها و رایزنی هایی با مقامات بصره انجام شده که بتوانیم در بازار عراق هم نفوذ پیدا کنیم.

به گفته وی از جمله اقداماتی که انجام شده، قراردادهای خوبی با شرکت نفت و کاغذ سبز پارس بوده که داشته ایم؛ همچنین با قرارگاه خاتم الانبیا مذاکرات خوبی داشته ایم، تا بتوانیم تولید و امید را در فارسیت افزایش دهیم. 

وی بیان کرد: سیلی که رخ داد سبب شد تا یک ماه تولید ما متوقف بشود اما امید داریم که سال پیش رو سال خوبی برای ما باشد. سه میلیارد تومان ما از محل دارایی های ثابت هم اکنون به ۶۶ میلیارد تومان رسیده است. با توجه به تحولات منطقه خوزستان که متاثر از سیل اخیر بود، قطعا محصولات بتنی و کف پوش ما فروش خوبی خواهد داشت.

در ادامه بسطامی حسابرس شرکت بندهای حسابرسی شده سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ را برای سهامداران حاضر در مجمع خواند. 

زمان پور مدیر مالی شرکت فارسیت اهواز در خصوص بند پنج گفت: از سال ۹۰ با توجه به خاموش شدن تجهیزات روند تولبد شیب نزولی یافت و تا سال ۹۵ این روند ادامه داشت. هم اکنون برنامه ریزی هایی انجام داده و نیاز سنجی کرده ایم تا ظرفیت تولید افزایش پیدا کند. 

وی در خصوص بند هشت این گزارش مالی اطهار کرد: ۲۹۲۷ قلم موجودی های راکد ما هستند که تلاش داریم فروخته و به وجه نقد تبدیل کنیم. هنچنین پیگیر مطالبات شرکت نیز بوده و در همین راستا نیز کمیته بازیابی مطالبات را تشکیل داده ایم. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24