Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بانک انصار در فرآیند ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه است. سهام متعلق به سهامدارانی که در دوره بازخرید اختیاری سهام اقدام به فروش سهام نکرده باشند، بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران ۳ قوه) و پس از تعیین قیمت کارشناسی سهام و برگزاری مجمع ادغام، تعیین تکلیف می شود.

چه خبر از نمادهای متوقف بورسی/ روانکارها و بانک انصار کی بازگشایی می شوند؟/ گفت و گو با یک مقام نظارتی

بورس24 : با توجه به توقف حدود۲۷ نماد شرکت بورسی، بررسی نشان می‌دهد که حدود ۳ نماد شرکت ها از ماه های گذشته متوقف بوده و هنوز بازگشایی نشده‌اند. سایر شرکت ها طبق روال افشای اطلاعات در زمان مقرر متوقف و با ارسال اطلاعات لازم بازگشایی می شوند.

وحید روشن قلب، رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی در خصوص توقف چند نماد بورسی به خبرنگار بورس24 گفت: نماد پتروشیمی مبین به علت افشای اطلاعات با اهمیت متوقف شده و طبق روال معمول، بازگشایی می شود.

روانکارها تغییرات نرخ فروش دارند

وی گفت: نماد شرکت های نفت بهران، نفت پارس و نفت سپاهان نیز پس از افشای کامل آثار تغییر در نرخ فروش رفع تعلیق شده و بازگشایی می شوند.

از «بانک انصار» چه خبر؟

روشن قلب در مورد نماد شرکت بانک انصار که چند ماهی در لیست شرکت های تعلیقی قرار دارد گفت: این بانک در فرآیند ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه است. سهام متعلق به سهامدارانی که در دوره بازخرید اختیاری سهام اقدام به فروش سهام نکرده باشند، بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران ۳ قوه) و پس از تعیین قیمت کارشناسی سهام و برگزاری مجمع ادغام، تعیین تکلیف می شود.

وی در خصوص سایر نماد های متوقف گفت: نمادهای دیگر بورسی به دلیل برگزاری مجامعشان متوقف هستند و با برگزاری این مجامع و ارائه مصوبات مجمع، بازگشایی می شوند.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24