Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مراسم معارفه جمشید ملا رحمان مدیرعامل معدنی و صنعتی گل گهر صبح امروز در سالن پردیس امید این شرکت با حضور مقامات و مسئولین کشوری و استانی برگزار شد... در این آئین که مسئولین کشوری و استانی حضور پر رنگی داشتند ، حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: تمام مزیت های مهندس جلالی مآب و مهندس تقی زاده در مدیر عامل جدید دیده می شود و باید حضور مردم سیرجان در بخش های اجرایی گل گهر پررنگ تر شود...

جا به جایی قدرت در گل گهر رسمی شد...

بورس24 : مراسم معارفه جمشید ملا رحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر صبح امروز در سالن پردیس امید این شرکت با حضور مقامات و مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

در این آئین که مسئولین کشوری و استانی حضور پررنگی داشتند ، حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: تمام مزیت های مهندس جلالی مآب و مهندس تقی زاده در مدیر عامل جدید دیده می شود و باید حضور مردم سیرجان در بخش های اجرایی گل گهر پررنگ تر شود.

همچنین بصیری معاون سیاسی استاندار کرمان در این مراسم از حمایت کامل استانداری کرمان از جمشید ملارحمان خبر داد و گفت: در شرایط حال حاضر تولید منجر به اقتدار کشور خواهد شد و بنگاه های تولیدی به مدیران شجاع و توانمند نیاز دارند.

داریوش اسماعیلی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران از دیگر سخنرانان آیین معارفه ملارحمان بود و گفت: گل گهر این پتانسیل را دارد تا به شرکتی مانند «ریوتینتو» تبدیل شود این شرکت می تواند در اکتشافات پیشرو باشد و پهنه معدنی بهرام گور با ذخیره 200میلیون تن به گل گهر واگذار شده است که می تواند برای تامین مواد اولیه تولید این مجموعه اثر گذار باشد.

وی در ادامه گفت: تمام طرح های گل گهر با نظر فنی مهندس ملارحمان در ایمیدرو اجرا و تایید شده است و خوشبختانه ایشان با گل گهر آشنایی دارد که این یکی از نقاط قوت مدیر عامل جدید است.

جمشید ملارحمان مدیر عامل گل گهر در جمع مدعوین حاضر در این آیین گفت: استراتژی بخش معدن توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است و باید از معدن به عنوان سرمایه ملی یاد کرد.

وی در ادامه افزود: باید توسعه اکتشافات هدف گذاری شود تا پشتوانه ای برای فعالیت های معدنی باشد. یکی از اساسی ترین اهداف ما در مجموعه تکمیل طرح های توسعه است و با توجه به شرایط موجود و تحریم ها مهندسی معکوس برای خلق ارزش و توسعه مجموعه در دستور کار خواهد بود.

وی به مسئولیت های اجتماعی نیز اشاره داشت و گفت: توجه به مسئولیت های اجتماعی موضوعی علمی است و سلیقه ای نیست قطعا یکی از اهداف ما این است که یک ریال از منابع گل گهر هدر نرود و در راستای توسعه و ایجاد ارزش افزوده مصرف شود.

ملارحمان در ادامه گفت: اولویت ما توسعه و تولید است، تولید حداکثری در برنامه ماست و طرح های توسعه باید با سرعت اجرایی شود ، اولویت ما اجرای طرح هایی است که از خروج ارز جلوگیری کند و به توسعه اقتصادی کشور کمک کند.

مدیر عامل گل گهر گفت: طرح های توسعه ما در بخش هایی با تاخیر روبرو بوده است و ما باید این تاخیر ها را به سرعت بر طرف کنیم و با استقرار نظام صحیح کنترل پروژه طبق زمان بندی طرح ها را اجرایی کنیم.

وی گفت: اگر توان داخلی نبود امروز گل گهر به اینجا نمی رسید تمام توسعه هایی که در گل گهر رخ داده است حاصل تلاش همکاران ماست و امیدوارم بتوانیم قدردان زحمات آن ها باشیم.

گفتنی است ، گل گهر با ارزش بازاری حدود 34 هزار میلیارد تومان جزو 10 شرکت بزرگ بورس تهران به شمار می رود.

گل گهر اخیرا با ثبت فروش ٩٧٢ میلیاردی در اردیبهشت ماه توانست در ٢ ماهه سال جاری فروش ١٨٨١ میلیاردی را به همراه بیاورد ، به این معنی که روند فروش این شرکت همچنان صعودی می باشد.

شایان ذکر است ، گل گهر در گزارشی بسیار عالی توانست در عملکرد ١٢ ماهه سال ٩٧ به سود ١٢٢ تومانی به ازای هر سهم دست یابد سودی که به نسبت دوره مشابه سال قبل رشد قابل توجه ١٠٨ درصدی داشته است.

گفتنی است،رشد ٧٩ درصدی سود عملیاتی و رشد ٢٣٠٠ درصدی درآمد های متفرقه از عوامل اصلی پرواز سود گل گهر می باشد.

اخیرا پست مدیریت عاملی گل گهر پس از یک دوره طولانی از ناصر تقی زاده به جمشید ملارحمان رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24