Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

چرا امروز شورای بورس تصمیم گیری نکرد!؟ یک عضو شورا : طی دو هفته آینده جلسه بحث و جمع بندی تشکیل می شود و سپس در اولین جلسه شورا پس از این جلسه جمع بندی و تصمیم نهایی اتخاذ می گردد، به نظر می رسد تا یک ماه آینده همه چیز اجرایی شود...

تصمیم گیری درباره مقررات جدید بازارپایه فرابورس تا حداکثر یک ماه دیگر

بورس24 : قصه از جایی شروع شد که روز گذشته نماینده فرابورس ایران در مجمع یکی از شرکت های فرابورسی اعلام کرد که اجرایی شدن قوانین بازار پایه و نتیجه گیری نهایی و ابلاغ آن به اسفند ماه جاری موکول شده است.

این اظهار نظر واکنش های زیادی در پی داشت ، از جمله این که این موضوع سوء تفاهمی بیش نبوده و در جلسه روز 11 تیر ماه (امروز) شورای عالی بورس قرار است درباره مقررات جدید بازار پایه تصمیم گیری کند.

امروز جلسه شورای بورس برگزار شد اما نتیجه ای در پی نداشت. معاون بازارهای خارج از بورس فرابورس در خصوص جلسه امروز شورای عالی بورس که به بررسی دستورالعمل جدید بازار پایه اختصاص داشت، گفت که طی این جلسه اعضای شورای عالی بورس در خصوص جوانب مختلف این دستورالعمل به بحث و بررسی پرداختند اما جمع‌بندی نهایی نظرات اعضا به جلسه آتی این شورا موکول شد.

بهنام محسنی عنوان کرده که تا زمان تشکیل جلسه بعدی شورای عالی بورس نیز یک نشست تخصصی تبیینی و توجیهی در مورد بازار پایه برگزار خواهد شد.

سعید اسلامی بیدگلی عضو شورای عالی بورس در خصوص جلسه امروز شورا در خصوص تقسیم بندی و رنگ بندی بازار پایه و آخرین تصمیمات در این خصوص به خبرنگار بورس24 گفت : ضمن بررسی شورا در مورد موضوعات اخیر ، نظراین نهاد نظارتی ، گفت و گوی بیشتر با صاحبنظران بازار بود چرا که گمان می رود ، برخی موارد برای فعالان بازار به خوبی تبیین نشده است.

وی گفت: جمع بندی نهایی صورت گرفته و گفت و گو شده است ، به هر حال تغییراتی حاصل خواهد شد که در مورد dark بودن معاملات و دیده نشدن قیمت ها ، نوسان قیمت در روزهای دیگر معاملاتی و در مورد تقسیم بندی شرکت ها در رنگ بندی زرد ، نارنجی و قرمز بیشتر بحث و بررسی شود.

تا یک ماه دیگر هه چیز مشخص می شود

اسلامی بیدگلی گفت: همان طور که اشاره شد، به نظر اعضای شورای عالی بورس نیاز به گفت گوی بیشتری با فعالان و متخصصین هست تا همه نظرات شنیده شود.

وی گفت: در جلسه دیگری که امیدواریم، دوستان مطبوعاتی هم حضور داشته باشند برای گفت و گوی بهتر و تعاملات بیشتر به نقطه نظر مشترکی برسیم.

این عضو شورای عالی بورس با بیان این که تا یک ماه آینده همه چیز مشخص خواهد شد، گفت: طی دو هفته آینده جلسه بحث و جمع بندی تشکیل می شود و سپس در اولین جلسه شورا پس از این جلسه جمع بندی و تصمیم نهایی اتخاذ می گردد، به نظر می رسد تا یک ماه آینده همه چیز اجرایی شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24