Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر عامل: گزارش ۶ ماهه مثبتی در راه است، به زودی ۸۵ هزار تن صادرات محصول، رنگ واقعیت خواهد گرفت رحیمی مدیر عامل صنایع شیمیایی ایران، در مورد بدهی وصول نشده سال های گذشته این شرکت به میزان ۴۵ میلیون دلار نیز گفت...

تشریح برنامه ها و عملکرد شیران در یک نشست خبری

بورس24 : در نشست خبری امروز امیر رحیمی مدیر عامل صنایع شیمیایی ایران، در خصوص برنامه‌ ها و عملکرد این شرکت سوالاتی مطرح شد و مدیر عامل به سوالات پاسخ داد.

رحیمی در مورد برنامه های توسعه ای شرکت گفت: یکی از طرح های توسعه در دستور کار شرکت واقع شده مربوط به کاهش مصرف انرژی بوده است. همچنین در مسیر کاهش فشارهای تحریم حدود پنج سال است، که برنامه احیای کاتالیست معرفی شده و تا دو ماه آینده این پروژه به اتمام می‌ رسد. 

او گفت: همچنین شرکت مقدمات تولید lABSA از lAB را در شرکت خدمات بندری از شرکت‌ های زیر مجموعه خود در دستور کار دارد.

رحیمی مدیر عامل شرکت همچنین توضیح داد: تا هفته های آینده گزارش نهایی ۶ ماهه حسابرسی شده شرکت افشا خواهد شد. نظر به اینکه نسبت به آنچه پیش بینی شده، این گزارش مثبت است اما در مورد میزان EPS شرکت تا زمان افشای اطلاعات نمی توان، توضیح داد.

او گفت: به دلیل اینکه پتروشیمی بیستون با توجه به مدیریت جدید تامین خوراک داخل را در دستور کار قرار داده، امیدواریم که در حوزه صادرات جاری گام‌ های بیشتری بر داریم. آنچه پیش‌ بینی شده این است، که ۸۵ هزار تن محصول صادر می‌ شود.  

وی در مورد بدهی وصول نشده سال های گذشته این شرکت به میزان ۴۵ میلیون دلار گفت، این میزان را که از سال‌ های گذشته به عنوان ذخیره در نظر گرفته ایم، در صورت اینکه جواب اقدامات حقوقی مثبت باشد، به صورت درآمد خالص شناسایی خواهد شد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24