کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار در راستای آموزش شیوه های تولید محتوا در بازار سرمایه، اقدام به برگزاری دوره ای آموزشی در روز بیستم تیر ماه خواهد کرد، که...
بورس24 : بسیاری از مدیران چیزی درمورد کارکردهای روابط عمومی نمی دانند و حتی در بسیاری از موارد، آن را به واحد بازاریابی محتوایی خود می سپارند.
حتی اگر این طور نباشد، کسانی که عنوان مدیر یا کارشناس روابط عمومی را یدک می کشند هم در بسیاری از موارد به انجام حداقل ها راضی اند.
تولید محتوا در روبط عمومی ها یکی از مهم ترین ضعف های این بخش سازمانی محسوب می شود؛ موضوع محتوا در بازار سرمایه نیز یکی از این چالش هاست. هم راستا کردن افکار عمومی با اهداف تجاری یک فن است که نیاز به آموزش دارد.
کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار به همین جهت در این راستا اقدام به برگزاری دوره ای آموزشی در روز پنج شنبه 20 تیر ماه خواهد کرد.
حمید رضا طهماسبی پور مدرس این دوره از فعالان با سابقه روابط عمومی و روزنامه نگاری در این روز شیوه های تولید محتوای ناب، در جهت پیشبرد اهداف سازمانی را برایتان شرح و آموزش خواهد داد.
گفتنی است، اطلاعات لازم برای چگونگی شرکت در این دوره یک روزه در سایت کانون کارگزاران درج شده است. به این دوره بیایید تا شروعی تازه را برای بازار سازی تجربه کنید.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.