Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

یک عضو شورایعالی بورس با اشاره به جلساتی که درباره قانون جدید بازار پایه فرابورس برگزار شده است، گفت: اصلاحات نهایی به تایید شورای عالی بورس و شخص وزیر اقتصاد که ریاست این شورا را برعهده دارد، رسیده و تصمیم در این مورد اتخاذ شده است که به زودی از طریق سازمان بورس رسما اعلام می شود.

عضو شورای عالی بورس خبر داد؛ قانون جدید بازار پایه فرابورس به تایید وزیر اقتصاد رسید

بورس24 : یک عضو شورایعالی بورس با اشاره به جلساتی که درباره قانون جدید بازار پایه فرابورس برگزار شده است، گفت: اصلاحات نهایی به تایید شورای عالی بورس و شخص وزیر اقتصاد که ریاست این شورا را برعهده دارد، رسیده و تصمیم در این مورد اتخاذ شده است که به زودی از طریق سازمان بورس رسما اعلام می شود.

شاهین چراغی -عضو شورایعالی بورس- در پاسخ به اینکه نتیجه نهایی جلسه این شورا درباره قانون جدید بازار پایه فرابورس و نشست هایی که در این مورد با فعالان بازار پایه گذاشته شد چه بود، اظهار کرد: وزیر اقتصاد بر اینکه نظر افراد مختلف درباره قانون جدید بازار پایه گرفته شود تاکید داشتند و بر همین اساس جلساتی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسات که در فرابورس ایران برگزار شد سهامداران عمده، افراد حقیقی فعال در بازار، مدیران سابق و کارشناسان بازار سرمایه که در فضای مجازی فعال بودند دعوت شدند و از ایشان نظر خواهی شد.

چراغی، ادامه داد: سه جلسه در این مورد برگزار شد در این نشست ها آقای دکتر شاپور محمدی (رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار) هم حضور داشتند و نظرات فعالان بازار سرمایه شنیده شد. این نظرات جمع بندی و به شورا اعلام شد. وزیر اقتصاد (رئیس شورایعالی بورس) و اعضای شورایعالی بورس با اصلاحات موافقت کردند و تصمیم نهایی اتخاذ شده است. این تصمیم از طریق سازمان بورس به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24