Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس ٢۴ : معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: اثرات افزایش دارایی شرکت های سهام عدالت در پرداخت سود سال ٩٧ اعمال می شود که بر این اساس ارزش سهام کسانی که یک میلیون تومان کامل داشته اند به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است... علی اشرف عبدالله پوری حسینی با اشاره به آخرین وضعیت واریز سود سهام عدالت به حساب دارندگان سهام گفت: سود سهام عدالت سال های ۹۵ و ۹۶ به تمام کسانی که شماره حساب شبای خود را ارائه کرده اند پرداخت شده، اما عده ای شماره حساب شبای خود را ارائه نکرده اند...

خصوصی سازی برای سهام عدات شما قیمت تعیین کرد ؛ ۴٨٠٠٠٠٠ تومان

بورس24 : معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: اثرات افزایش دارایی شرکت های سهام عدالت در پرداخت سود سال ٩٧ اعمال می شود که بر این اساس ارزش سهام کسانی که یک میلیون تومان کامل داشته اند به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

علی اشرف عبدالله پوری حسینی با اشاره به آخرین وضعیت واریز سود سهام عدالت به حساب دارندگان سهام گفت: سود سهام عدالت سال های ۹۵ و ۹۶ به تمام کسانی که شماره حساب شبای خود را ارائه کرده اند پرداخت شده، اما عده ای شماره حساب شبای خود را ارائه نکرده اند.

رئیس سازمان خصوصی سازی، افزود: براساس بررسی ها از ۱۵ تیر تا ۱۵ مرداد ماه حدود ۳۳۸ هزار نفر شماره شبای خود را ارائه کرده اند که ۵۶ میلیارد تومان سود سال ۹۵ و ۹۶ آن ها واریز می شود.

وی با بیان این که از ١۵ مرداد تا ۱۵ شهریور نیز تعداد دیگری شماره شبای خود را ارائه می دهند که سود سهام عدالت آن ها نیز واریز خواهد شد.

بر این اساس تمامی افرادی که تا پانزدهم تیرماه شماره شبای خود را به سازمان خصوصی سازی ارائه کرده اند، سود سهام عدالت خود را دریافت کرده اند.

منبع : تارنمای خصوصی سازی

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24