Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

صندوق سرمایه‌گذاری سرو سودمند مدبران از ١٨ خردادماه ٩٨ با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت خود را شروع کرد و معاملات ثانویه واحدهای این صندوق ETF با نماد سرو از ١٠ تیرماه سال جاری در بورس آغاز شد...

با این صندوق پربازده بازار بیشتر آشنا شوید

بورس24 : صندوق سرمایه‌گذاری سرو سودمند مدبران از 18 خردادماه 98 با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت خود را شروع کرد و معاملات ثانویه واحدهای این صندوق ETF با نماد سرو از 10 تیرماه سال جاری در بورس آغاز شد.

مدیریت دارایی های صندوق که عمدتاً شامل سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس می شود، توسط مدیران سرمایه گذاری صندوق صورت می گیرد و از مزیت های این صندوق ها می توان به نقدشوندگی سریع تر با بهره‌گیری از پتانسیل بازار سهام (وجود عملیات بازارگردانی)، سهولت و سرعت در معامله، کاهش زمان تصفیه واحدهای صندوق اشاره کرد.

مدیر صندوق شرکت مشاور سرمایه گذاری مدبران هما، متولی صندوق موسسه حسابرسی شاخص اندیشان، بازارگردان صندوق سرمایه گذاری اختصاصی صبانیک و حسابرس آن موسسه حسابرسی آزموده کاران می باشند.

خالص ارزش دارایی های صندوق در حال حاضر 227.6 میلیاردریال می باشد و با توجه به تعداد واحد های سرمایه گذاری NAV هر واحد معادل 11098 ریال بدست می آید و این در حالی ست که خالص ارزش دارایی های شرکت مطابق نمودار در مسیر صعودی قرار دارد. باید خاطر نشان کرد که این صندوق ETF در حال حاضر در قیمتی کمتر از NAV و در محدوده 10610 ریال معامله می شود و احتمالا به مرور زمان و با اطمینان بیشتر بازار به توانایی های صندوق های سرمایه گذاری به خصوص نوع ETF سرو بازار شاهد رسیدن قیمت سهم به خالص ارزش دارایی ها خواهد بود. باید در نظر داشت که در دو روز اخیر با رشد بیش از 5 درصدی ارزش هر واحد این صندوق فاصله کمتر شده اما چشم انداز همچنان برای این صندوق در بازار بورس کنونی مثبت خواهد بود.

یادآور می شود ، مدبران هما در کارنامه خود تجربه مدیریت صندوق سرمایه‌گذاری خارجی GIF را طی سه سال گذشته به ثبت رسانده و از رویکردی فاندامنتال در مدیریت سبد سرمایه‌گذاری بهره مند است.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24