Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مقدار دامنه نوسان تابلوهای جدید بعد از توقف ١٢ روزه نمادها اعلام شد روز ٢۵ شهریورماه شرایط تابلوهای زرد و نارنجی چگونه خواهد بود؟قرمزها چطور؟ شرط خاص معامله نمادهای بازار پایه با دامنه نوسان باز؟؟

بازار پایه خبر مهم دارد

بورس24 : عده‌ای از معترضان بازار پایه امروز عصر در فرابورس ایران با امیر هامونی مدیرعامل و سایر مدیران این مجموعه دیدار کردند.

گزارش خبرنگار بورس24 حاکی از آن است : در این جلسه که بیشتر به تبیین و توضیح دستورالعمل جدید بازار پایه اختصاص داشت مواردی که همچنان از دید معترضان مغفول باقی مانده بود بار دیگر تشریح شد ؛ از جمله این که...

از آنجایی که تنها نحوه انجام معاملات تغییر کرده و رویداد شرکتی در ناشران بازار پایه رخ نداده است؛ در روز دوشنبه ٢٥ شهریور، حراج پایانی با دامنه‌های٦ درصد برای تابلو زرد، ٤ درصد برای تابلو نارنجی و٢ درصد برای تابلو قرمزانجام خواهد شد.

این جدیدترین و مهمترین خبر درباره آخرین تحولات بازار پایه فرابورس ایران بود.

دیگر موضوع مهم آن که طی روزهای معاملاتی در صورت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، بازگشایی نمادمعاملاتی ناشر مربوطه "بدون دامنه نوسان" خواهد بود.

همچنین اعلام شد که موضوع تغییر مقررات جدید بازار پایه منتفی است.

گزارش خبرنگار بورس24 از این نشست حاکی از آن است که به صراحت اعلام شد تعدادی از ظرفیت‌های موجود در مقررات جدید موجب اعمال محدودیت بیشتر در معاملات می‌شود که در مقطع فعلی توسط فرابورس در دستور کار قرار نگرفته است.

برخی از سایر ظرفیت‌های مقررات، امکان افزایش تعداد حراج‌های پایانی و همچنین افزایش دامنه نوسان تابلوهای معاملاتی است که شرایط وقوع این افزایش، به صورت شفاف و تعیین شده به عموم بازار اطلاع رسانی خواهد شد

نکته مهم دیگر آن که 15 شرکت از ناشران بازار پایه درخواست پذیرش در بازارهای اصلی فرابورس ایران را ارائه نموده اند که پرونده آن ها در اولویت بررسی در هیات پذیرش قرار خواهد گرفت و درصورتی‌ که شرایط لازم را احراز کنند ، پذیرش خواهند شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24