Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تازه ترین شنیده هایی که در بازار مطرح شده از احتمال کاهش کارمزد بازار پایه به کمتر از ١ درصد حکایت دارد اما بررسی های بورس ٢۴ نشان می دهد که در شرایط کنونی مدیران فرابورس اولویت های دیگری دارند... بر اساس آخرین اظهارات مبینا بنی اسدی مدیر ارتباطات فرابورس طرح تعدیل و کاهش کارمزد معاملات بازار پایه در حال بررسی است که پس از نهایی شدن توسط هیات مدیره فرابورس جهت تصویب به سازمان بورس ارائه خواهد شد...

کاهش کارمزد در پایه فرابورس چقدر جدی است؟

بورس24 : تازه ترین شنیده هایی که در بازار مطرح شده از احتمال کاهش کارمزد بازار پایه به کمتر از 1 درصد حکایت دارد اما بررسی های بورس24 نشان می دهد که در شرایط کنونی مدیران فرابورس اولویت های دیگری دارند.

بر اساس آخرین اظهارات مبینا بنی اسدی مدیر ارتباطات فرابورس طرح تعدیل و کاهش کارمزد معاملات بازار پایه در حال بررسی است که پس از نهایی شدن توسط هیات مدیره فرابورس جهت تصویب به سازمان بورس ارائه خواهد شد.

بر مبنای تازه ترین اطلاعاتی که بورس24 کسب کرده با توجه به این که مدت زمان بسیار کمی از اعمال تغییرات جدید در بازار پایه فرابورس می گذرد، فعلا فرابورس با استفاده از اختیاراتی که دارد در تلاش است تا به نحوی شرایط معاملات را تسهیل نماید و در حال حاضر کاهش کارمزد معاملات بازار پایه در اولویت فرابورس قرار ندارد.

البته کاهش کارمزد در زمره پیشنهاداتی قرار دارد که فراربورس در نظر دارد به سازمان ارائه کند اما هنوز مشخص نیست که این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟ ضمن این که بحث کاهش کارمزد به کمتر از 1 درصد مطرح نشده و هنوز درباره میزان آن تصمیم گیری نشده است.

همانطور که گفتیم فعلا بحث اصلی و اولویت اول استفاده از اختیاراتی است که به فرابورس داده شده تا بتواند شرایط معاملات را راحت تر کند. به عنوان مثال بتواند گره های معاملاتی را رفع کند یا مشکلاتی که در روند معاملات بازار پیش می آید را مرتفع سازد. بنابراین می توان به این نتیجه رسید که فعلا شایعه کاهش کارمزد بازار پایه به کمتر از یک درصد منتفی است ، به ویژه آن که با تصمیمات جدید از فردا دامنه نوسان تابلوهای زرد ، نارنجی و قرمز بازارپایه به 3 ، 2 و 1 درصد تغییر می کند و حراج این بازار به حالت روزانه بر می گردد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24