Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از رفع توقیف نفتکش انگلیسی «استنا ایمپرو» و آغاز حرکت آن از لنگرگاه بندرعباس در ساعت ۹ صبح امروز (جمعه) خبر داد و گفت: پرونده حقوقی نفتکش انگلیسی در دادگستری هرمزگان باز است و مراحل قضایی خود را می‌گذراند.

نفتکش انگلیسی «استنا ایمپرو» صبح امروز بندرعباس را ترک کرد

بورس24 : مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از رفع توقیف نفتکش انگلیسی «استنا ایمپرو» و آغاز حرکت آن از لنگرگاه بندرعباس در ساعت ۹ صبح امروز (جمعه) خبر داد و گفت: پرونده حقوقی نفتکش انگلیسی در دادگستری هرمزگان باز است و مراحل قضایی خود را می‌گذراند.

«اله مراد عفیفی پور» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: امروز صبح و بعد از رسیدن حکم قضایی به ما نفتکش انگلیسی به همراه ۱۵ خدمه آن لنگرگاه بندرعباس را به سمت آب‌های بین المللی ترک کرد.

وی افزود: این کشتی هنگام توقیف ۲۲ خدمه داشت که هفت نفر آن پیشتر به کشورهایشان بازگشته بودند و امروز کشتی با ۱۵ خدمه آن حرکت کرد.

روز جمعه بیست و هشتم تیرماه، نفتکش انگلیسی «استنا ایمپرو» هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف شد.

شناور تانکر مذکور پس از توقیف به ساحل هدایت و برای سیر مراحل قانونی و بررسی‌های لازم، تحویل سازمان بنادر و دریانوردی شد.اواسط شهریورماه ۹۸ و در پی درخواست اتحادیه دریانوردی هند و مجامع بین المللی از جمله فدراسیون حمل و نقل جهانی (ITF) در خصوص دیدار با خدمه این شناور نفتکش در بندرعباس، دبیر انجمن صنفی دریانوردان ایران به نمایندگی از «ITF» و با حمایت و همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و هماهنگی دیگر نهادهای نظارتی از جمله مراجع قضایی، بازدیدی از شناور انگلیسی داشت.

طبق نتایج بررسی‌هایی که براساس مفاد کنوانسیون کار دریایی MLC و حقوق بین الملل دریایی صورت گرفت، وضع تمامی کارکنان این کشتی خوب و مناسب ارزیابی شد، هیچ مشکلی از نظر امکانات رفاهی و غذایی برای آن‌ها وجود نداشت و خدمه شناور در شرایط مطلوبی قرار داشتند تا اینکه صبح امروز این کشتی راهی آب های بین المللی شد.

منبع: ایرنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24