Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

محمدی: پول جدید به بازار سرمایه آمد کاری کنیم که، بماند / وظیفه ما این است در ادامه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص وضعیت فعلی بازار سرمایه و نهادهای مالی فعال در این حوزه توضیحاتی را ارائه کرد، که...

هم اندیشی اعضای کانون کارگزاران با رئیس سازمان بورس (تصاویر)

بورس24 : گردهمایی «هم اندیشی اعضای کانون کارگزاران با ریاست سازمان بورس برگزار شد. 

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در ابتدای گردهمائی، کانون کارگزاران را محور اصلی ارتباط سازمان بورس با تمامی ارکان بازار سرمایه برشمرد و همچنین شرکت های کارگزاری را اولین مجرای ورود سرمایه گذاران برای تجربه فعالیت در بازار سرمایه خواند. 

در ادامه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص وضعیت فعلی بازار سرمایه و نهادهای مالی فعال در این حوزه توضیحاتی را ارائه نمود که از مهم ترین آنها پیشرفت و تنوع بخشی در حوزه ابزارهای مالی معاملاتی و تنوع تعداد نهادهای مالی فعال، برنامه های توسعه در خصوص برگزاری مجامع الکترونیکی، مرتفع شدن سهامداری شرکت های کارگزاری بانکی، پیشنهاد رفع شدن مشکلات مالیات بر ارزش افزوده شرکت های کارگزاری با همکاری کانون کارگزاران و پیگیری کاهش ضریب عوارض کسب و پیشه شرکت‌ های کارگزاری تا حصول نتیجه اشاره نمود.

شاپور محمدی در نشست هم اندیشی کارگزاران با رییس سازمان بورس افزود: کارگزاران پیشانی بازار سرمایه هستند. کارگزاران و بانک ها متفاوت از تمام نهادهای مالی هستند.

او گفت: نگهداشت پول وارد شده به بازارسرمایه وظیفه ماست.

وی افزود: در کارگزاری ها هم مانند بانک ها ریسک سیستماتیک می تواند، به سرعت افزایش یابد. ۹۵ درصد کارگزاران با credit limit موافقند و... 

ادامه دارد... 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24