Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در حال حاضر به جز نماد دو شرکت کنتورسازی ایران و بانک انصار که بیش از یک ماه است متوقف شده اند و در حالت تعلیق به سر می برند، عدد سایر نمادهای متوقف بورس به کمتر از انگشتان دو دست می رسد.

آخرین وضعیت نمادهای متوقف بورس اعلام شد

بورس24 : در حال حاضر به جز نماد دو شرکت کنتورسازی ایران و بانک انصار که بیش از یک ماه است متوقف شده اند و در حالت تعلیق به سر می برند، عدد سایر نمادهای متوقف بورس به کمتر از انگشتان دو دست می رسد که طی روند اداری با افشای اطلاعات بازگشایی می‌شوند. این اقدام سازمان بورس در خصوص بازگشایی زودهنگام نمادها بسیار با اهمیت است چرا که در حال حاضر فقط ۹ نماد متوقف بورسی وجود دارد که این موضوع برای نقدشوندگی بازار بسیار خوشایند است.

وحید روشن قلب، رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی در خصوص توقف چند نماد بورسی به خبرنگار بورس24 گفت: نماد بورسی بانک انصار که مجمع انتخاب اعضای هیات مدیره این شرکت نیز برگزار شد، همچنان متوقف خواهد ماند.

وی گفت: هنوز هیچگونه تغییر با اهمیتی برای این بانک رخ نداده است و نماد بانک همچنان با توجه به ادامه فرآیند ادغام در بانک سپه و مطابق با مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی تعلیق است.

وی در مورد نماد پاکشو گفت: این شرکت اطلاعات با اهمیتی را افشا کرده است که مطابق آن سازمان بورس تقاضای ارسال برخی از اطلاعات در همین زمینه از شرکت داشته است. به محض ارسال این اطلاعات و افشای آن، نماد شرکت بازگشایی خواهد شد.

وی گفت: طبق مقررات به محض ارائه اطلاعات، نماد شرکت در روز معاملاتی پس از آن بازگشایی خواهد شد.

روشن قلب در مورد توقف نماد نوش مازندران نیز گفت: نماد این شرکت نیز با ارسال اطلاعات درخواستی و پس از بررسی آن بازگشایی خواهد شد.

روشن قلب گفت: برخی از نمادها نیز به دلیل برگزاری مجمع متوقف هستند و یا به دلیل رشد ۵۰ درصدی قیمت برای افشای اطلاعات متوقف هستند که همه این موارد به زودی و مطابق با مهلت تعیین شده در دستور العمل معاملات بازگشایی می شوند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24