Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فرمان دست چه کسی است؟ اینکه راننده محور شدن بیمه شخص ثالث، چه تأثیرات اجتماعی در کلیت فرهنگ و به ‎طور خاص در فرهنگ بیمه خواهد داشت. چه مقاومت‌ های اجتماعی در قبال این اقدام پیش‌ بینی می‌ شود و...

راننده محور شدن بیمه شخص ثالث

بورس24 : اولین نشست میز مطالعات اجتماعی بیمه با موضوع پذیرش راننده محور شدن بیمه شخص ثالث و حمایت اجتماعی از آن در پژوهشکده بیمه برگزار شد.

در این نشست کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه، نیاکان معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه، سامری عضو هیأت مدیره شرکت بیمه تجارت نو، سازگار مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو، اسدنژاد مدیر آموزش و پژوهش شرکت بیمه ایران، بدره، عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا و تعدادی از اعضای هیات علمی و کارشناسان پژوهشکده بیمه حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، در نخستین نشست این میز محورهایی مانند "چگونه می‌ توان راننده محور شدن بیمه شخص ثالث را بازاریابی اجتماعی (Social Marketing) کرده و برای آن پذیرش، علاقمندی و حمایت اجتماعی کافی فراهم نمود؟" و "چه مقاومت‌ های اجتماعی در قبال این اقدام پیش‌ بینی می‌ شود و چه سیاست‌ های ارتباطی - رسانه‌ ای را باید در مواجهه با آن داشت؟" و " راننده محور شدن بیمه شخص ثالث چه تأثیرات اجتماعی در کلیت فرهنگ و به‎طور خاص در فرهنگ بیمه خواهد داشت؟ " بررسی شد.

لازم به ذکر است، میز مطالعات اجتماعی بیمه از ابتدای مهرماه سال جاری به منظور پژوهش ابعاد اجتماعی و فرهنگی بیمه در جامعه ایرانی در پژوهشکده بیمه آغاز به کارکرد و یکی از اهداف این میز آن‌ است که در کنار تعریف و مدیریت پژوهش‌ ها و تالیف و ترجمه کتب تخصصی مرتبط، پذیرای گفتگوهای برنامه‌ریزی‎شده و مستمر برای کاوش وجوه موجودیت فرهنگی و اجتماعی بیمه با حضور اساتید و کارشناسان این زمینه باشد.

یادآور می شود، این میز بر ضرورت ابعاد جامعه‌ شناختی و مردم‌ شناختی صنعت بیمه از جمله فرهنگ بیمه، پذیرش فرهنگی نسبت به سیاست‌ های بیمه‌ای، آسیب‌شناسی اجتماعی خدمات و سازمان بیمه، ظرفیت پژوهیِ فرهنگ ملی برای توسعه و شکوفایی بیشتر آن تاکید دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24