Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه واگذاری بلوک سهام آذرآب با جدیت در حال پیگیری است گفت: کل حقوق معوق کارگران آذرآب دو ماه و نیم است که به زودی پرداخت خواهد شد.

معاون وزیر کار: واگذاری بلوک سهام آذرآب در حال پیگیری است/ هپکو به چرخه تولید بازگشت

بورس24 : معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه واگذاری بلوک سهام آذرآب با جدیت در حال پیگیری است گفت: کل حقوق معوق کارگران آذرآب دو ماه و نیم است که به زودی پرداخت خواهد شد.

حاتم شاکرمی درباره آخرین تحولات دو کارخانه آذرآب و هپکو گفت: در جلسه‌ای که اخیرا در وزارت صنایع داشتیم تصمیمات خوبی برای شرکت آذرآب گرفته شد. در این جلسه مدیرعامل بانک کشاورزی هم حضور داشت و در مورد مدیریت آذرآب و پرداخت حقوق و مطالبات معوق کارگران مذاکراتی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در سفر اخیر وزیر کار به اراک، ایشان قول پیگیری مطالبات معوق کارگران را داده بودند و ما در این جلسه با بانک کشاورزی به توافق رسیدیم که این مطالبات هرچه سریع‌تر پرداخت شود.

معاون وزیر کار در پاسخ به این پرسش که آیا بانک کشاورزی باید حقوق معوق کارگران را بپردازد؟ گفت: ما موافقت بانک کشاورزی را گرفتیم تا بخشی از وسایل و تجهیزاتی که آذرآب در نزد سازمان تامین اجتماعی دارد آزاد شود. در واقع تامین اجتماعی بخشی از این وسایل را مازاد بر آن تعهداتی که آذرآب به تامین اجتماعی دارد آزاد کند و در اختیار بانک کشاورزی قرار دهد تا با همکاری طرفین این مطالبات پرداخت شود.

به گفته شاکرمی، کل مطالبات و حقوق معوق کارگران آذرآب دو ماه و نیم است و از گذشته پرداخت حقوق آنها همواره یک ماه عقب بوده است.

وی با بیان اینکه واگذاری بلوک سهام آذرآب به طور جدی در حال پیگیری است، درباره وضعیت شرکت هپکو نیز گفت: خوشبختانه هپکو به چرخه تولید بازگشته و در مسیر تولید قرار گرفته است.

پیش از این وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هپکو حقوق معوق ندارد و به دولت برنمی‌گردد گفته بود کارگران آذرآب دو ماه و نیم حقوق طلب دارند و تلاش می‌کنیم تا این مطالبات هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24