Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

ما دنبال اعدام نیستیم بلکه دنبال پول هستیم این پول کجاست؟ سودش چه شد؟ ما می‌ گوییم بیاییم در این مبارزه با فسادی را که از سال ٩٢ شروع کردیم و الحمدالله بعضی دیگر هم آمدند و کمک می‌ کنند، قاطعانه عمل کنیم و...

رئیس جمهور: موضوع ٢ میلیارد و ٧٠٠ میلیون دلار را برای بار دهم تکرار می‌ کنم

بورس24 : روحانی امروز در سخنان خود با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و آرامش در کشور اظهارداشت: همه باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم همانطور که وقتی به دولت و دستگاهی انتقادی می کنند آنها را تحمل می کنیم.

وی به وظایف رئیس جمهور طبق قانون اساسی اشاره کرد و گفت: ممکن است، بعضی‌ ها از اجرای این وظیفه خوشحال باشند و یا نباشند، از قدیم به ما گفتند، الحق مُر. حق مزه‌ اش اول یک مقدار تلخ است اما مزه‌ اش بعداً شیرین می‌ شود.

رئیس جمهور افزود: ما می‌ گوییم بیاییم در این مبارزه با فسادی را که از سال 92 شروع کردیم و الحمدالله بعضی دیگر هم آمدند و کمک می‌ کنند، قاطعانه عمل کنیم و این مبارزه با فساد را تبدیل به اختلاف نکنیم؛ بلکه تبدیل به وحدت کنیم.

روحانی اظهارداشت: اگر دیده شود همه جناح‌ها، گروه‌ها و تفکرها و هر فردی که فساد کرده پای میز محاکمه است ، این وحدت ایجاد می کند اما اگر ببینیم یک عده آن گوشه و کنار پرده‌ای رویشان کشیده‌اند و یک عده پای میز محاکمه‌اند، آن موقع دعوا می‌شود و نباید اجازه داد دعوا شود.

رئیس جمهوری با بیان اینکه باید متحد بوده و وحدت داشته باشیم، گفت: رئیس جمهور نمی‌ تواند بگذرد و بحث این 2 میلیارد و 700 میلیون دلار را بار دهم است که تکرار می‌کنم و طی چند سال گذشته مداوم گفته‌ام. مردم حق دارند که بدانند این 2 میلیارد و 700 میلیون دلار، سودش چه شد و پشت پرده چه کسانی بودند.

وی خاطر نشان کرد: این را 3 سال پیش در سخنرانی‌ ام گفتم که اگر شما یکی را بگیرید و اعدام کنید کار درست نمی‌ شود و ما دنبال اعدام نیستیم بلکه دنبال پول هستیم. این پول کجاست؟ این که بد نیست و همه باید خوشحال بشویم و فکر کردم این را بگویم همه خوشحال می‌ شوند و می‌ گویند این عیبی ندارد که رئیس جمهور که طبق قانون اساسی مسوول اجرای این قانون و احقاق حقوق مردم است، می‌ گوید حساب و کتاب این پول‌ ها روشن شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: می‌ گویند چرا رئیس جمهور تازه گفته است! ما تازه گفتیم؟ این 2 میلیارد دلار را چند سال پیش در شورای امنیت ملی تصویب کردیم و چند سال پیش وزیر اقتصاد زمان ما به قوه قضائیه نامه رسمی نوشته است. این تازه نیست بلکه همه تکرار مکررات است منتها گرفتاری‌ های ما زیاد است و حافظه ما یک کم مشکل پیدا کرده، یادمان می‌رود!

دکتر روحانی اظهارداشت: خود من اینها را بارها و در سخنرانی‌ های متعدد گفتم و باز هم خواهم گفت تا روزی که حل بشود. حل که شد آن وقت می‌ آییم از همه آنهایی که مشکل را واقعاً حل کردند، تشکر می‌ کنیم.

منبع: انتخاب 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24