Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سلاح ورزی نایب رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: آمار تجارت در سال ۹۷ از ۴۴ میلیارد دلار صادرات، ۲۴ میلیارد دلار به کشور های همسایه بوده است. شاید این یکی از دلایل تاب آوری در مقابل تحریم است.

کیش اینوکس ششم/ نایب رییس اتاق بازرگانی ایران: این نمایشگاه اعضای سیستم سرمایه گذاری را جمع می کند که قابل تقدیر است

بورس24 : آیین گشایش کیش اینوکس ششم امروز برگزار شد. سلاح ورزی نایب رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران در این مراسم گفت: برگزاری چنین رویدادی که همه ساله اعضای سیستم سرمایه گذاری را جمع می کند، به دومین دهه وارد شده است که قابل تقدیر است.

او گفت: در شرایطی که با تحریم ها مواجه هستیم برگزاری این همایش با موضوع توسعه تجارت با کشورهای همسایه با نگاه کارآفرینی و نوآوری است.

وی افزود: آمار تجارت در سال ۹۷ از ۴۴ میلیارد دلار صادرات، ۲۴ میلیارد دلار به کشور های همسایه بوده است. شاید این یکی از دلایل تاب آوری در مقابل تحریم است.

وی گفت: نکته قابل توجه این است که از مجموع واردات ۱۶ کشور همسایه که ۱۱۸۰ میلیارد دلار بوده و سهم ما از صادرات به کشور های اطراف حدود ۲ درصد است که امیدواریم برای رشد اقتصادی مدون به دوبرابر ۴۸ میلیارد دلار برسانیم .

صلاح ورزی گفت: اتاق بازرگانی هم رسالتی را در مورد توسعه صادرات غیر نفتی دارد و امسال هم مانند سالهای گذشته سعی شده با توجه به شرایط کنونی ۶۰ اتاق و کمیته مشترک ایران و سایر کشورها شرکت کنند .

وی گفت: تمرکز و مشارکت با کشورهای مختلف طی برگزاری جلسات تخصصی با کشور های عراق، عمان، افعانستان، اوکراین و سوریه نقش پر رنگ و حضور پر رنگی را ایجاد می کند و نشست تخصصی در رابطه با تبادلات مشترک برگزار می کنند.

وی گفت: تقارن ۱۸ تا ۲۴ نوامبر هفته جهانی کارآفریتی است که ۱۰ میلیون کارآفرین حدود ۳۵ هزار رویداد برگزار می کنند تا دانش خود رابه اشتراک بگذارند .

وی افزود: امسال هم توسط سازمان ملی کارآفرینی هفته کارآفرینی در سراسر کشور درحال برگزاری است که تقارن با کیش اینوکس داشته و فردا جلسه ای در این مورد خواهیم داشت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24