Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

برقراری همیشگی دسترسی به اینترنت برای مردم این کشور خواسته ماست به گزارش خبرگزاری کویت، فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا چهارشنبه شب در جلسه پارلمان اروپا...

موگرینی: گزارش‌ های رویدادهای اخیر ایران، سزاوار تحقیقات کامل و سریع است

بورس24 : مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره رویدادهای اخیر در ایران، گفت که حفظ توافق هسته‌ای سخت شده است.

به گزارش خبرگزاری کویت، فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا چهارشنبه شب در جلسه پارلمان اروپا، با وجود بد عهدی‌ کشورهای اروپایی در اجرای تعهداتشان در زمینه خنثی کردن تاثیر تحریم‌ های آمریکا بر ایران، در اظهاراتی مداخله‌ جویانه درباره برخی ناآرامی‌هایی که در چند روز گذشته به دنبال اصلاح قیمت بنزین در ایران ایجاد شده بود، گفت: «اعتراضات در ایرانی از نارضایتی‌ واقعی از سختی‌ های اقتصادی حال حاضر سرچشمه می‌ گیرند». 

موگرینی همچنین گفت: تمامی گزارش‌ های رویدادهای اخیر ایران، سزاوار تحقیقات کامل و سریع از سوی مقامات مربوطه است.

وی همچنین خواستار برقراری همیشگی دسترسی به اینترنت شد.

اظهارات موگرینی در این باره در حالی مطرح می‌ شود که بنا به گزارش‌ های داخلی، آرامش به شهرهایی که محل وقع برخی ناآرامی‌ها بوده‌‎اند بازگشته است و دسترسی به اینترنت خانگی و همراه نیز در اغلب شهرهای ایران برقرار شده است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه با اشاره به این که این[وضع] ارتباطی به اجرای توافق هسته‌ ای ایران ندارد، درباره آینده توافق هسته‌ ای، ابراز تردید کرد.

او اظهار کرد: ما واقعا به ارزش دیپلماتیک و امنیتی توافق هسته‌ ای ایران باور داریم، اما این بر کسی پوشیده نیست که حفظ کردن این توافق به طور فزاینده‌ ای سخت شده است. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24