Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

گروه صنعتی و معدنی امیر یک شرکت فعال در سرمایه گذاری معادن سرب و روی است. این شرکت با بیش از ١۶ هزار سهامدار حقیقی و با موافقت کمیته درج فرابورس، در بازار زرد بازار پایه بازگشایی می گردد. عمده پرتفوی شرکت در سهام شرکت باما متمرکز است که به زودی «وامیر» نیز بازار سرمایه ای می شود... سید فرهنگ حسینی در مورد بازگشایی نماد وامیر در فرابورس طی روز جاری به خبرنگاربورس ۲۴ گفت: در خصوص عرضه سهام، با توجه به این که بازگشایی نماد است و نه عرضه اولیه، عرضه ای از سوی سهامداران عمده وجود ندارد و البته برای کسب اطلاعات دقیق تر بایستی از سهامداران عمده پرسید...

بازار پایه زرد امروز مهمان جدید دارد ؛ «امیر» می آید...

بورس24 : گروه صنعتی و معدنی امیر یک شرکت فعال در سرمایه گذاری معادن سرب و روی است. این شرکت با بیش از 16 هزار سهامدار حقیقی و با موافقت کمیته درج فرابورس، در بازار زرد بازار پایه بازگشایی می گردد. عمده پرتفوی شرکت در سهام شرکت باما متمرکز است که به زودی «وامیر» نیز بازار سرمایه ای می شود.

سید فرهنگ حسینی در مورد بازگشایی نماد " وامیر " در فرابورس طی روز جاری به خبرنگار بورس24 گفت: در خصوص عرضه سهام، با توجه به این که بازگشایی نماد است و نه عرضه اولیه، عرضه ای از سوی سهامداران عمده وجود ندارد و البته برای کسب اطلاعات دقیق تر بایستی از سهامداران عمده پرسید.

منتظر باشیم ؛چون ...

وی در خصوص عرضه "فروی" گفت: این شرکت در آّبان ماه درج شده است و پس از انجام اقدامات لازم و برگزاری معارفه، عرضه اولیه خواهد شد.

حسینی گفت: زمان دقیق آن از سوی فرابورس تعیین خواهد شد، اما فکر می کنم شرکت ظرف چند هفته آینده برای عرضه اولیه آماده شود. درصد عرضه اولیه با توجه به پذیرش در بازار دوم فرابورس 5% خواهد بود.

مدیر عامل گروه صنعتی امیر از سرمایه گذاری این گروه در یک شرکت سرب خبر داد و گفت:بخش غیربورسی شرکت نیز سرمایه گذاری 60% در سهام شرکت سوژمیران است که این شرکت تولیدکننده کنسانتره سرب با تولید بیش از 6 هزار تن در سال است که اطلاعات مالی آن در کدال موجود است. شرکت فاقد سرمایه گذاری غیربورسی مدیریتی دیگر است.

وی افزود: شرکت سوژمیران سودآوری حدود 40 میلیارد تومانی در سال گذشته داشته است و احتمالا می تواند این سود را در سال جاری نیز تکرار کند.

امیر هم افزایش سرمایه می دهد

وی در مورد برنامه افزایش سرمایه هلدینگ امیر گفت: سرمایه شرکت تنها 8.4 میلیارد تومان است و آخرین افزایش سرمایه آن مربوط به سال 84 است و به منظور فعال نمودن سرمایه گذاری ها و توسعه فعالیت ها، مصوبه هیات مدیره و مجوز حسابرس و بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه به بیش از 100 میلیارد تومان در کدال منتشر شده است .

او گفت: اجرای آن منوط به بازگشایی نماد بوده است که با بازگشایی نماد پس از اخذ مجوز از سازمان بورس اجرایی خواهد شد.

وی همچنین در مورد( ان ای وی) هلدینگ گفت: با توجه به تمرکز پرتفوی در سهام باما محاسبه خالص ارزش روز دارایی های شرکت برای تحلیلگران و سرمایه گذاران قطعا ساده خواهد بود و ارزش دارایی های بورسی شرکت حدود 9 هزار تومان است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24