Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

علی صالح آبادی رئیس انجمن مالی اسلامی : در بازار پول نیز شورای فقهی با جایگاه قانونی خوبی از یکسال پیش آغاز به کار کرده، اما در حوزه بیمه هنوز جای کار دارد . در حوزه بیمه و حسابداری و حسابرسی بزودی کار کلید خواهد خورد و انجمن نیز در توسعه علوم اسلامی آماده همکاری با این نهادها است...

صنعت بیمه نیاز به کار فقهی دارد

بورس24 : رئیس انجمن مالی اسلامی ایران در پنجمین همایش مالی اسلامی عنوان کرد: ۵۲ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که ۱۸ مقاله بعد از بررسی داوران مورد پذیرش نهایی قرار گرفت و تعدادی از آن ها در پنل امروز ارائه خواهد شد.

علی صالح آبادی، رئیس انجمن مالی اسلامی و مدیرعامل بانک توسعه صادرات، صبح امروز در پنجمین همایش انجمن مالی اسلامی با موضوع بازار مالی اسلامی، رونق تولید، چالش ها و راهکارها، بیان داشت: این پنجمین دوره همایش مالی اسلامی است و در این همایش، ۱۸ مقاله پس از بررسی و داوری ارائه خواهد شد و مابقی نیز در کتاب همایش به چاپ خواهد رسید.

رئیس انجمن مالی اسلامی در خصوص دستاوردهای این همایش توضیح داد: کسب رتبه A انجمن در ارزیابی های وزارت علوم‌ و قرار گرفتن در میان انجمن های موفق و پایگاه جامع انجمن در خصوص مباحث مالی - اسلامی به عنوان موفق ترین پایگاه ها از نظر محتوا در میان سایرین، از مهم ترین دستاوردهای این همایش بوده است.

وی ادامه داد: سلسله نشست ها و جلسات این انجمن در خصوص مباحث مالی اسلامی و برگزاری دوره های DBA بازار سرمایه اسلامی که به همت انجمن و سازمان بورس، دانشگاه امام صادق و موسسه ردمانی برگزار شده تاکنون با استقبال خوب متقاضیان و علاقه مندان رو به رو شده است.

رییس انجمن مالی اسلامی در ادامه اظهار داشت: امسال شاهد آغاز به کار این همایش و بررسی طرح اعتبار مولد گام ، در پنل همایش هستیم.

صالح آبادی با اشاره به برگزاری دورهDBA بانکداری اسلامی در آینده ای نزدیک، گفت: به نظر من در حوزه بازار سرمایه در خصوص مباحث فقهی و اسلامی به اندازه کافی کار شده و جای بحث ندارد و شورای فقهی بازار سرمایه نهادی ریشه دار است.

وی خاطرنشان ساخت: در بازار پول نیز شورای فقهی با جایگاه قانونی خوبی از یکسال پیش آغاز به کار کرده، اما در حوزه بیمه هنوز جای کار دارد . در حوزه بیمه و حسابداری و حسابرسی بزودی کار کلید خواهد خورد و انجمن نیز در توسعه علوم اسلامی آماده همکاری با این نهادها است.

منبع : سنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24