Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت سیمان تامین شستا، به عنوان بزرگ‌ ترین قطب صنعت سیمان ایران که در حوزه عمران و حمل و نقل نیز فعالیت دارد، یکی از این شرکت های تابعه بوده که با ساماندهی مدیریتی در دور تازه، تحولاتی را از ابتدای سال جاری به ثبت رسانده است و...

انتشار جزئیات عملکرد هلدینگ تابعه شستا در نیمه نخست سال

بورس24 : تا چند سال پیش هر زمان که نامی از شستا و شرکت‌ های تابعه آن به میان می‌ آمد، کلماتی چون ” ابهام” و “غیر شفاف” بودن شرکت‌ های این حوزه به ذهن متبادر می‌ شد؛ و حتی وضعیت عملکردی و اقدامات شرکت‌ های تابعه این قطب اقتصادی تامین اجتماعی برای بیشتر فعالان اقتصادی هم روشن نبود؛ چه رسد به مردم. اما از سال گذشته و با حضور وزیر جدید تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی، یکی از وعده های مهم او ایجاد شفافیت و مدیریت درآمدها بود که با انتصابات جدید در هلدینگ شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) و شرکت‌ های زیر مجموعه آن پیگیری شد. 

شرکت سیمان تامین شستا، به عنوان بزرگ‌ ترین قطب صنعت سیمان ایران که در حوزه عمران و حمل و نقل نیز فعالیت دارد، یکی از این شرکت های تابعه بوده که با ساماندهی مدیریتی در دور تازه، تحولاتی را از ابتدای سال جاری به ثبت رسانده است.

از ماه‌ های پایانی سال ۹۷ در این مجموعه، روند نظارتی و مدیریتی با برنامه ریزی مشخصی درحال اداره است که با بودجه‌ بندی و گزارش دهی‌ های ۳ماهه و ۶ ماهه از سوی مدیران این مجموعه و شستا اطلاع رسانی شده است.

در همین خصوص ۲۹ آبان ۹۸ . پس از بررسی عملکرد ۶ماهه شرکت‌ های تابعه در هلدینگ سیمان تامین نشست بررسی عملکرد شش ماهه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین در شستا برگزار شد.

جزئیات این نشست در شماره امروز روزنامه ایران منتشر شد، که با حضور محمد رضوانی‌ فر مدیر عامل شستا، محمود ملکوتی‌ خواه عضو هیات مدیره شستا، معاونان و مدیران شستا و سیمان تامین و با ارائه رضا جمارانیان مدیر عامل سیمان تامین برگزار ‌شد؛ در شماره امروز ایران می خوانید:  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24