Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیرعامل : به راه اندازی پروژه نفت قشم نزدیک شدیم دو شرکت ما در راه بازار سهام است ؛ خدمات فرودگاهی اوج و همچنین کنترل گاز اکباتان

چند خبر با اهمیت از «ونفت»

بورس24 : حرف «ونفت» است ؛ شرکتی که فعالیت اصلی آن سرمایه گذاری در شرکت ها، مجتمع‌ها و طرح های تولیدی، صنعتی، ‌تجاری،‌ خدماتی و فرهنگی به منظور ایجاد، راه‌اندازی و مشارکت درتوسعه این گونه واحدها است.

آن طور که خبر رسیده ، سرمایه گذاری صنعت نفت در سال جاری به صورت جدی پروژه نفت قشم را پیگیری کرده و تا پایان آذرماه راه اندازی این پروژه به اتمام می رسد. همچنین یکی از دیگر طرح های شرکت واحد قیرسازی است که احداث این پروژه نیز آغاز شده است.

محمد مصطفوی مدیر عامل شرکت در خصوص جزئیات این دو پروژه و سایر طرح ها و پروژه های شرکت به خبرنگار بورس24 توضیحاتی ارائه داده است :

برنامه برای طرح نفت قشم و واحد قیرسازی به کجا رسید؟

درباره پروژه نفت قشم، راه اندازی این پروژه تا پایان آذر ماه انجام می شود و طبق برنامه، قرار است فعالیت های مهندسی تا پایان سال جاری و ظرفیت فاز 1 تکمیل شود. پروژه قیرسازی هم در مرحله دریافت زمین جهت احداث سایت در مجاورت پالایشگاه آبادان است. همچنین، فعالیت های مهندسی آن نیز شروع شده است.

شرکت سوخت رسانی و خدمات فرودگاهی اوج چند فرودگاه را در اختیار دارند؟

در حال حاضر این شرکت تامین سوخت در فرودگاه امام خمینی را بر عهده دارد.

شرکت های ره گستر و جوی گستر درچه وضعیتی هستند؟

شرکت ره گستر نفت در حال حاضر این تعداد 9 پروژه فعال در دست دارد.تکمیل مهندسی ، انجام خرید اقلام اختصاصی پروژه و اجرای ساختمان های نیمه صنعتی و ساختمان کنترل کارخانه گاز و گاز مایع، تجهیزات ریلی و اجرا عملیات نوسازی خطوط ریلی 4 و 5 داخلی بندر شهید رجایی اجرای خیابان های داخلی منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان، تامین و اجرای عملیات تکمیلی ابنیه و تاسیسات برق و مکانیک 19 بلوک 380 واحدی و محوطه سازی مجتمع مسکونی 380 واحدی سعدی شیرازی، تامین اقلام و تکمیل عملیات باقیمانده ابنیه، تاسیسات برق و مکانیک، محوطه و چمن ورزشگاه شهید باکری ارومیه ،کارهای ساختمانی و تاسیساتی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دشتی،خدمات مدیریت طرح پایانه نفتی قشم طراحی، تامین، اجرا و راه اندازی کارخانه تولید کاغذ از کربنات کلسیم الیگودرز و تهیه مصالح و ساخت سایت فشرده سازی پروژه انتقال گاز اتان آخرین اقدامات این شرکت است.

همچنین شرکت جوی گستر نفت، فعالیت خود در زمینه تولید لوله های تک جداره و دو جداره را ادامه می دهد و از آنجایی که در حوزه تامین اقلام مورد نیاز شرکت های آّب و فاضلاب فعالیت دارد، برنامه آتی برای آن انتقال سهام است.

افزایش سرمایه ای در دستور کار است؟

خیر فعلا برنامه ای جهت افزایش سرمایه نداریم.

برنامه ای برای عرضه سهام نفت قشم و اوج در بورس دارید؟

برنامه ریزی لازم برای ورود شرکت های سوخت رسانی و خدمات فرودگاهی اوج و همچنین کنترل گاز اکباتان جهت ورود به بازار سهام انجام شده است.

پتران چند جایگاه سوخت دارد؟ وضعیت سودآوری آن چگونه است؟

این شرکت 14 جایگاه تحت مالکیت و 5 جایگاه تحت برند دارد. برنامه این شرکت آن است که طرح هایی با بازده سرمایه گذاری بالا را بررسی کرده و در حوزه پایین دستی صنعت نفت و در زمینه لجستیک سوخت وارد شود. در همین راستا، پروژه حمل و فشرده سازی گاز اتان در شرکت توسعه و تجهیز پترو ایرانیان را در دستور کار دارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24