Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

​سود «شپاس» در شش ماهه سال جاری به نسبت سال قبل پرواز ١۵٣۶ درصدی را تجربه می کند؛ آن هم علی رغم تمام محدودیت ها و مشکلاتی که برای تامین مواد اولیه، فروش های صادراتی و کاهش بودجه های عمرانی داخلی بود.

دلایلی که سهامداران را به ادامه سهامداری در نماد «شپاس» ترغیب می کند

بورس24 : صحبت از نفت پاسارگاد است؛ سهام پر بازدید و پر تقاضای بازار دوم فرابورس که از ابتدای سال تا کنون رشد 3 برابری در ارزش سهام را تجربه می کند.

سود «شپاس» در شش ماهه سال جاری به نسبت سال قبل پرواز 1536 درصدی را تجربه می کند؛ آن هم علی رغم تمام محدودیت ها و مشکلاتی که برای تامین مواد اولیه، فروش های صادراتی و کاهش بودجه های عمرانی داخلی بود.

مسعود جبرائیلی مدیر عامل نفت پاسارگاد درباره آخرین وضعیت این شرکت و علل رشد ارزش سهام نفت پاسارگاد به بورس24 گفت: ارزش سهام ما با توجه به روند بازار سرمایه در مسیر درستی در حال حرکت است و رشد های اخیر ارزش سهام نفت پاسارگاد با نگاه و تحلیل هوشمندانه بازیگران بازار سرمایه طبیعی است. بخشی از این روند قطعا مربوط به تغییراتی است که در ساختار مالی و عملیاتی شرکت ایجاد شده است. با توجه به برنامه هایی که در راستای برنامه های جامع سهامدار عمده عملیاتی کردیم تداوم این روند صعودی در سود سازی و رشد ارزش سهام دور از دسترس نیست.

جبرائیلی گفت: در راستای افزایش شفافیت و پیاده سازی دستورالعمل ها و استراتژی های اعلامی از سوی سهامدار عمده گام برداشتیم. برای صادرات و توسعه بازار های صادراتی برنامه ریزی کردیم و به دنبال حل چالش هایی که شرکت به آن مبتلا شده بود اقدامات و پیگیریهای بسیار خوبی انجام دادیم به شکلی که پرونده های سنواتی قابل توجهی را تعیین تکلیف کردیم. در راستای حل مشکل خوراک مذاکراتی صورت دادیم و هدف گذاری های خوبی برای توسعه بازار های صادراتی و برند سازی داشتیم که در نیمه سال 99 این برنامه ها به نتیجه خواهد رسید.

مدیرعامل «شپاس» گفت: روندی که آغاز کردیم منجر شد تا در نیمه نخست سال مالی جاری هدف سود سازی کل سال را عملیاتی کنیم و با همین شیب سال مالی را به پایان خواهیم برد. در تلاشیم تا بهترین سود را محقق کنیم و حقوق صاحبان سهام را افزایش دهیم.

جبراییلی تاکید کرد: شرکت نفت پاسارگاد در سه سال آینده به اهداف چشم انداز خود و رهبری بازار دست خواهد یافت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24